hoi allemaal ik wil even mijn hart luchten hoor! na vanaf week 1 ziek zwak en misselijk te zijn ben ik met 27 weken met verlof gegaan er was altijd wel wat (bloedverlies last van mijn bekken steken in mijn buik) de vk adviseerde me rust te houden zo gezegt zo gedaan tenminste dat probeerde ik...... kreeg de ene rot bericht na de andere me nicht van 32 kanker door der hele lichaam en niet meer te genezen 2 weken geleden me schoonmoeder met borstkanker en tussendoor nog een vriendin die 22 weken zwanger was en kindje bleek niet meer te leven en kreeg gister van de dierenarts te horen dat mijn lieve hond van 1jaar en 1 maand een ernstige gewrichtsziekte heeft dus of ik even voor vrijdag een keuze wil maken of ik een leidensweg van 2 jaar in ga of dat we dat voor zijn en onze lieve hond in laten slapen en iedereen dan maar gek vinden dat ik zo wit zie en dat ik de laatste 3 weken eigelijk alleen maar af val en dan zegt men dat je moet genieten van je zwangerschap nou dat gaat me nu echt niet lukken bedankt dat ik van de laagmuur gebruik mocht maken syllie
Nou dat is een hele hoop dat je op je dak krijgt! Niet zo gek hoor dat je niet of minder geniet van je zwangerschap. Veel sterkte en vooral ook met je beslissing.
Ik vind het jammer dat je niet ongestoord van je zwangerschap kun genieten! Maar probeer aan je babay te denken en goed te eten.. dat afvallen in je laatste weken is volgens mij niet zo goed!
nee dat is ook niet goed ben er voor bij mijn vk geweest en die zegt dat ik alles uit mijn hoofd moet zetten en de keuze voor de hond bij mijn vriend moet leggen maar dat kan ik natuurlijk niet.....
Heel begrijpelijk meid dat je niet van je zwangerschap kunt genieten. Het is niet niks wat er zo even op je af komt. En weet je, de mensen die zoiets niet mee maken zeggen altijd van: Hey kom op denk aan jezelf en aan je baby, yeah right das makkelijk gezegd voor iemand die het zelf niet mee maakt. Ik maak op dit moment ook genoeg vervelende prive zaken mee, en daar wordt je echt niet vrolijk van. Maar het vervelende ervan is dat je door moet, hoe moeilijk dat ook is maar je hebt geen keus. Ik wil jou in elk geval enorm veel sterkte toe wensen en hopelijk heb je de kracht om door te gaan. Heel veel liefs, Mariska
Jeetje zeg wat maak jij een hoop nare dingen mee de laatste tijd! Ik kan helaas geen adviezen geven, maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen! Liefs
He meis, veel kracht en sterkte toegewenst in deze weken zeg! Ik kan je helaas niet helpen. Maar wens je alle goeds toe.
das allemaal niet niks,weet niet of het helpt,maar ik heb er in elk geval begrip voor.vind het helemaa niet raar dat je emotioneel en lichamelijk niet lekker in je vel zit
pffff das niet niks zeg! tuurlijk kan je zo niet genieten! hoop dat je straks als je beebje er is lekker van kan gaan genieten! dikke knufff en nog ff volhouden meid!
Hoi Syllie, Ook ik wil je even heel veel sterkte wensen. Wat maak jij een hoop narigheid mee. Kan me heel goed voorstellen dat je momenteel niet positief kan zijn over je zwangerschap. Laat staan er van genieten. Ik begrijp dat heel goed! Heel veel sterkte en hopelijk kan je in de toekomst weer meer gaan genieten! Liefs, Leonie
Hi Syllie, Je voelt je nu rot en dat is logisch ook, als je ziet wat je allemaal te verwerken hebt gekregen. Wees niet te streng voor jezelf - en ga jezelf vooral niet dwingen om je beter te voelen dan je je voelt. Door je èchte gevoel nu toe te laten, zul je het waarschijnlijk veel beter (en sneller) een plek kunnen geven dan wanneer je gaat proberen het weg te stoppen. Natuurlijk moet je gezond eten, misschien zijn er dingen die je wat makkelijker wegkrijgt (licht eten gaat vaak beter dan hele maaltijden). Je kind komt niet zo snel iets te kort, dat neemt wel wat het nodig heeft. En als je toch bang bent, kun je vitamines voor zwangeren nemen. Heel veel sterkte en dan zul je zien dat er wel weer wat lichtpuntjes zullen komen.
Jeetje Syllie! Wat moet een mens soms allemaal verdragen vraag je je soms af...... Echt heel erg voor je, voor jullie allemaal. Wat je hond betreft; is er echt niets meer mogelijk??? Heb je al second opinion bij de Faculteit in Utrecht overwogen???? Heel veel sterkte meid!
Hoi Silly... Echt een k*t periode voor jou.. Elke keer is er weer wat.. En niet zo'n beetje ook, ik kan me voorstellen dat je hoofd ergens anders naar staat, maar probeer aub. je zwangerschap als een lichtpuntje te zien, iets wat jou eigenlijk een soort van "afleiding" bied! Ik hoop dat je ondanks alles toch van je zwangerschap gaat genieten..! Echt heel veel sterkte, dikke -x- Mirella
hoi allemaal hartstikke bedankt voor alle lieve berichtjes ben vandaag weer mijn de hond bij de dierenarts geweest en het kan nog een half jaar goed gaan met de nodige medicatie dus ik gevraagt wat de koste er van zijn.....het zou me 1100 euro in de maand kosten dus dat was wel even schrikken kus syllie
nou het zou erg krab worden allemaal vooral met die kleine op komst en de dure december maand in het vooruitzicht uiteindelijk zouden we het denk wel redden maar dan zou dus ook het spaargeld eraan op gaan dus dan moet niet de auto er mee stoppen ofzo maar ik wil ook mijn hondje niet kwijt.....
tuurlijk wil je je hondje niet kwijt, maar gaat het wel over met die behandeling of is het alleen om te rekken, zou ik persoonlijk ook zielig vinden en dan ga je alleen nog meer tegenop zitten, en weet het je huisdier is je allebeste vriend waar je heel veel van hou! sterkte met je beslissing maar hoop dat je de juiste neemt ook voor je hond! dikke knufff
Jeetje meid wat krijg je ineens vanalles op je dak , ik wil je dan ook heel veel stekte wensen met alles en suc6 met jullie beslissing. Probeer toch nog even door die laatste loodjes van de zwangerschap heen te gaan en ook even aan jezelf denken qua gezondheid, niet dat je straks na de bevalling er zelf aan onderdoor zal gaan, kop op meid. dikke knuf