nee het is met die behandeling alleen maar rekken en hij zal niet ouder worden dan 4 kan het tot die tijd uitzingen maar dan heeft hij heel veel pijn en dat gun ik hem niet onze keuze is de moeilijkste die ik heb moeten maken maar het beste voor mijn hondje al weet ik wel dat ik hem vreselijk ga missen;-(
Silly, echt heel veel sterkte.. Maar ik denk dat inslapen zeker de beste keus voor jullie hond is.. Het is nooit leuk om je huisdier te verliezen, maar rekken is alleen maar zielig, ja toch ? Ik hoop dat je je snel een beetje beter gaat voelen -xxx-
Wat een zorgen allemaal Silly. Soms snap je inderdaad niet, waarom dat toch allemaal tegelijk moet in een tijd die voor jou en je partner toch het leukst zou moeten zijn! Je hond laten inslapen is misschien toch het beste wat je kunt doen voor hem/haar. Je beste vriend laat je toch niet (omdat je hem niet missen kunt) zo lijden! Op deze manier kun je hem/haar het beste helpen. Ook al zal het moeilijk zijn. Heel veel sterkte ermee.
Oh meid wat moet dit vreselijk zijn voor jullie Ik moet al bijna huilen bij het idee dat wij onze lieve Luka zouden moeten missen maar ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen. Bedenk dat het voor een hond echt zijn/haar levensgeluk is om te kunnen rennen, spelen, eventueel zwemmen en als dat allemaal niet meer kan... Maar dat maakt de pijn om het verlies niet minder, dat snap ik hoor. Ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Ik heb ook tijdens mijn zwangerschap en in de eerste maanden na de bealling wat klappen gehad. Ik weet niet of het je zou kunne lukken maar probeer toch om je af en toe in je coconnetje terug te trekken. Leg je handen op je buik, voel je kindje bewegen en denk aan de leuke en mooie dingen. Probeer te denken dat het soms verschrikelijk verdrietig maar ook mooi tegelijk kan zijn in het leven. Misschien heb je dan naast het verdriet om je hond en familie ook ruimte voor gelukkige momenten en gevoelens vanwege je kindje. Sterkte met alles en ik hoop dat je ondanks alles toch nog een beetje een fijne zwangerschap zult hebben.
Wat een narigheid silly! Je hebt echt veel op je bordje gekregen! Knappe beslissing die jullie hebben genomen. Het is een hele moeilijke, maar voor jullie maatje het beste. Een beestje te zien lijden is ook niks. Wij hebben helaas een week geleden ons maatje moeten laten gaan, na bijna 15 jaar... Het is niet leuk, het doet nog steeds pijn maar ik weet dat het voor hem veel beter is geweest. Hij was ook heel rustig. Hij is nu van de pijn af en bij mijn oude hond, mijn andere maatjes, oma enz.! Die hebben hem prima opgevangen denk ik! Het verdriet en gemis blijft maar op een gegeven moment krijgt het een plekje (hoop ik!) Lieve silly, ik hoop voor je dat de bevalling goed zal gaan en dat je dan van je kindje kan genieten. Sterkte met alles! Gr. Brussie
meid vindt het een dappere en juiste beslissing en vooral voor de hond het beste maar wat zal dit voor jullie moeilijk zijn! heeeeell veellllll sterkte
allemaal heel erg bedankt voor de lieve berichtjes vandaag hebben we afscheid genomen van onze hond en in huiselijke kring in laten slapen hij was erg kalm en totaal op zijn gemak zal hem missen maar hij is nu bij mijn grote voorbeeld mijn opa en ik ben er van overtuigt dat hij voor hem zal zorgen we hebben de hond als pup gehad en dat heeft zo moeten wezen dus dit zal ook zo hebben moeten wezen en zocht me opa er een maatje bij kus
ach meid ! moeilijke maar juiste keuze! heel veel sterkte en hij is altijd in jullie gedachten! dikke knuffff