Het lief tentje is voor 8,50 gereserveerd. Niemand die ik blij kan maken met 2 badstof bebejou hoezen met vlinderprint? Knuffels? De doomoo wie bied meer dan 40 euro? Danny Dino zoekt nog steeds een nieuw baasje En ik heb ook een Melia babyschaal Comfort in de aanbieding voor in de fietskar of bakfiets Nieuwprijs was 65 euro, hij is nog in nieuwstaat, maar mag voor 30 euro weg Klik Advertenties van Velobabe uit Barendrecht , Zuid-Holland - Marktplaats.nl
De babyschaal wordt morgen opgehaald en de Doomoo maandag dus die zijn verkocht. Kan me niet voorstellen dat niemand een ledikantje zoekt Het ABZ matrasje en de matrasbeschermer krijg je erbij (echt nooit een ongelukje mee geweest ofzo).
De babyschaal is verkocht! De Doomoo heb ik nog staan want voor 35 euro gaat hij niet weg. Het boxkleed en Danny Dino heb ik ook nog. En het ledikantje staat er ook nog, ik geloof dat wij de enige zijn die het mooi vinden
Nog even over het ledikantje. Ik kreeg de tip van een vriendin dat ik beter even kon melden dat de letters zo van het ledikantje af kunnen dus bij deze
Alles waar ik intresse in had is al verkocht. Helaas. Ik vind het wel een mooi ledikantje hoor maar wij hebben al een complete kinderkamer. Succes met de rest. Woon niet in de buurt anders kwam ik de Doomoo halen
UPDATE Het lief tentje is nooit opgehaald dus wie wil het tentje hebben? Danny Dino zou na een hoop uitstel vandaag worden opgehaald, maar dat is net weer afgemaild dus als je hem leuk vind... Het ledikantje blijft bij ons denk ik. Denk dat iedereen toch liever een complete babykamer koopt. De Doomoo is niet meer te koop want wie weet, hihi. Heb ook nog een grijze en een blauwe Mini Monkey in de aanbieding! Graag een pb als je iets wilt hebben. Advertenties van Velobabe uit Barendrecht , Zuid-Holland - Marktplaats.nl