Hierbij bied ik aan: -Fleecekleed oranje/beige die je kan gebruiken in de maxi-cosi/wieg en als wikkeldeken lekker warm. Deze is wel gebruikt. Zijkanten zit klittenband om te sluiten en bij hoofje ook. -2 witte rompertje die gewassen zijn voordat de baby was geboren en 1 x heeft ie ze aangehad en daarna weer gewassen dus in totaal 2 x gewassen en 1 x aangehad! -Groen stoere muts met slofjes erbij. Staat een ster op afgebeeld. Kado gekregen, maar de kleur staat ons kind echt niet! Dus nog helemaal nieuw. -Diveren Mutsen allemaal nieuw en niet gedragen! -Met de hand gebreid geel vestje afkomstig van een familielid uit Turkije, helaas staat dit onze zoon echt niet! Ook nooit gedragen en nieuw. -Speen 0-6 maanden van difrax, nieuw in verpakking. -Friso opvolgmelk 2 houdbaar tot Dec 2010 met navulbakje erbij, beide nieuw. -nieuw, witte middelband voor de baby, ter versteviging vd middel/rug voor de 1ste weken. -Wii accesoires set 15 delig. Nooit gebruikt, nieuwprijs was 15 euro. -bambi knuffel, gewonnen op de kermis maar doen er niets mee... DOe een redelijk bod op wat je aanspreekt, maar graag via pb Hopelijk kan ik er iemand blij mee maken met een goede prijs! Voor foto's graag ook een pb sturen, heb nu 1 gezamelijke foto van alles, omdat je maar 1 bijlagen kon toevoegen.
FF uppen met foto erbij van het nieuwe setje muts en slofjes, de andere spullen staan bij mijn 1ste reactie. Niemand interesse???
Echt helemaal niemand???? dacht zelf dat er wel wat bruikbaars tussen zat, had ik t nou verkeerd?? Toch maar ff uppen!
Heb ook een hemeltje voor ledikant met standaard erbij creme caramel kleur met beertjes erop, een badset met badcape, badthermometer en sponsje erbij blauw/wit in hoesje helemaal nieuw!! Upperdepupper Echt helemaal niemand??? Vraag er echt weinig voor, gewoon kleinigheidje voor in spaarpot vd kleine