Ik heb wat kleding van mijn dochtertje die nooit gedragen zijn.. - 2 Jurkjes van de H&M, beiden 68. - Een korte broek van de prenatal maat 74 en je kan hem in de breedte verstellen. - LIEF shirtje met lange mouwen met stout erop, kaartje zit er nog aan! - 2 Leggings, kleine maat. - regenlaarsjes van LIEF maat 20. - Schattig setje, 12maanden. - Bruine schoentjes 6-12 maanden - Bont achtige schoentjes maat 18 - Kruippakje/Pyjama maat 68 - Van mij; GLOED nieuwe Timberland schoenen, donkerbruin maat 39. Ik hoop dat ik iemand hiermee blij kan maken want wij doen/kunnen er niks meer mee. Ik zal zo even wat foto's in mijn album plaatsen.
Echt leuke kleertjes zeg! Ik zou wel graag willen weten wat je ervoor wilt hebben? Het is niet voor mij aangezien wij een jongetje krijgen, maar een goede vriendin van mij is net bevallen en ik weet zeker dat zij dit zal waarderen.
Als je even een pb'tje stuurd met de kleding die je graag zou willen overkopen, dan mail ik wel even de prijzen
Ik heb nog wat andere spulletjes, die maar een paar keer gedragen zijn en dus ook nog super netjes eruit zien! - Zomers shirtje maat 68 - Winterjas H&M 9-12 maanden - Slaapzak zonder mouwen Winnie the pooh, maat 70 - Nijntje badjas - Spijkerjasje, een kort model. Hij staat super leuk! Alleen te klein gekocht dus 1x aangehad. Maat; 12maanden, maar valt kleiner vind ik zelf. - Positiebroek H&M maat M. Ik kreeg hem binnen toen ik net bevallen was dus nooit gedragen! Voor 15euro mag je hem mee nemen.
sorry dat vind ik nog te duur....heb een kortingspas en hoe dan geen verzendkosten te betalen succes verder
Had je pbtje gestuurd voor de laarsjes. maar dan komt er nog verzent kosten bij dan word het best nog wel prijzig...
Ik heb alles nog in de aanbieding! Wie O wie kan ik met deze spulletjes een plezier doen, het is zó zonde om weg te gooien!
Minou; Ik wacht op jou antwoord op mijn PB alleen ik zie dat je al een tijdje niet meer online bent. Reageer zo snel mogelijk want heb nog meer die interesse hebben.
Het is maat 68 en ik heb nog niet een prijs in mijn hoofd. Ik wil er wel een redelijke prijs voor hebben want nieuw is hij 15.95. PB me anders maar even met een leuk bod