hallo dames, mijn meid wordt groot en alle kleren die ze niet meer past en uiteraard goed uitziet wil ik voor een leuk prijsje weg geven! Meeste kleren zijn gebruikt maar kunnen zeker nog een ronde mee! Niet gebruikte kleding is ook zoiezo 1x gewassen! Je kan per foto kopen, dat is dan een set maar natuurlijk mag je meerdere setten en dan verzamel je weer je verzenkosten!
3 boxpakken alle drie maat 50/56, vraagprijs voor alle 3 = 5,- Links eerste pakje is van wibra en die andere 2 van V&D van Frendz.
2 pjama's maat 50/56. Groen is van bambino. Roze is van prenetal met extra broekje van mij. Voor alle 2 is mijn vraagprijs 2,50
3 boxpakken, deze zijn nooit gebruikt! Eerste pakje links is maat 50/56 en de rest 62/68. Midelste is wel 1x gewassen! Vraagprijs voor alle 3= 5,-
Zomer jurkje met een rompertje voor de allerkleinste. Helaas te klein, nooit gebruikt maar wel 1x gewassen maat 50/56, vraagprijs is 2,50
3 broekjes. Eerste 2 van C&A maat 62 links met strepen nooit gebruikt wel 1x gewassen midelste paar x gebruikt maar in goede staat, laatste rechts van prenetal maat 56 nooit gebruikt ook niet gewassen, vraagprijs voor alle 3 is 3,-
Rompertjes van Wibra, bijna nooit gebruikt, die roze zelfs nooit maar wel 1x gewassen, vraagprijs voor alle 4 is 2 euro