Beste kraamdeskundige, Mijn zoontje van 1maand slaapt al zolang als hij er is niet s'avonds.. Overdag slaapt hij tussen de flessen goed en ook de nacht slaapt hij door. Alleen vanaf 18u wilt hij niet naar bed, is dan wat jengelig of zit gewoon lekker bij mij of papa op schoot of in het voedingskussen bij ons. Leggen we hem op bed dan blijft hij net zo lang huilen/jengelen tot hij beneden is. Is dit normaal? Kan het kwaad? Hij slaapt overdag ook zoveel en in de nacht ook dat hij natuurlijk ook ergens wakker moet zijn..Maar kan het "kwaad" dat dat de avond is? Laatste voeding is rond 23.30 daarna slaapt hij als een blok tot 6/7u. Bedankt!
Hoi hoi, Nee hoor, het kan absoluut geen kwaad. De meeste kinderen zijn dan wakker. Zorg er wel voor dat hij overdag zijn rust krijgt. Als hij beneden slaapt, of teveel lawaai te verwerken krijgt overdag, is hij misschien overprikkeld, en daardoor in de avond wat wakkerder. In de avond in bad doen wil ook wel eens schelen. Maar ik zou me er zelf niet druk om maken hoor. Komt vanzelf goed. Groetjes Adrienne