Van amc naar vu

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Milo79, 26 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milo79

Milo79 Lid

24 aug 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Milo79, 26 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2014
    Zijn er hier mensen die zijn overgestapt van het amc naar het vu?
    Zoja, wat waren jullie beweegredenen hiervoor? Hoe bevalt het vu?

Ik ben nu bezig met iui en ik overweeg over te stappen voor, dus ik lees graag jullie ervaringen.

2. Milo79

Milo79 Lid

24 aug 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?

Zijn er wel mensen die bij het vu behandeld worden? Hoe zijn de ervaringen?

3. cactusgirl

25 nov 2013
    49
    1
    0
    Amstelveen
    Ik ben behandeld bij het VU, en heb goede ervaringen. Had in juli mijn eerste afspraak en ben nu dmv van IUI zwanger :)
    Je kan zoeken in oude topics, volgens mij was er een topic met mensen die de vu met amc vergeleken.

4. Milo79

Milo79 Lid

24 aug 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok bedankt. Ik ga even op zoek dan.

5. yaya1988

yaya1988 Actief lid

15 mei 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook overgestapt vanuit het een ander ziekenhuis naar het VU. Tot nu toe bevalt het me prima, ik ga straks ronde 2 IUI doen. Wel moet ik erbij zeggen dat het VU zich strak aan hun protocol houden. Maar verder ben ik tevreden, aardige artsen en verpleegteam. En ik hoef nooit lang te wachten in de wachtruimte. Ik wordt altijd optijd gebeld voor vervolgafspraken. Dus bij het VU zit je zeker goed!!! Succes

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik heb wel overwogen om over te stappen en zou dit hebben gedaan als we het ivf stadium zouden hebben bereikt. Ik ben uiteindelijk van de 12e iui zwanger geraakt. Volgens mij blijven beiden ziekenhuizen op gebied van fertiliteit voorlopig in ieder geval nog wel hun eigen beleid voeren en apparatuur gebruiken. Groot voordeel van het VU is dat ze veel betere apparatuur hebben om emmies en cryoos te laten groeien en overleven en daardoor betere succeskansen hebben bij ivf. Bij iui maakt het allemaal niet zoveel uit en heb je volgens mij zelfs iets meer kans in het amc omdat zij standaard met medicatie werken en het VU dit pas doet na 3 iuis.

8. Milo79

Milo79 Lid

24 aug 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie voor de reacties.
    Ik heb besloten over te stappen wanneer we met ivf moeten beginnen. Ik heb nog twee rondes iui bij het amc die ik daar afrond. Hopelijk is het niet nodig en word ik zwanger voor het zover is ;)

Deel Deze Pagina