jollein dekens

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Leetje85, 13 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leetje85

Leetje85 Actief lid

26 feb 2014
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met de dekens van jollein.
    Wilde graag de katoenen uni deken en de winter kabel deken kopen.
    Is die winterdeken ook echt warm genoeg in de winter? En hoe is de kwaliteit van beide dekens, ook na het wassen?

Hoor het graag!

2. frummeltje2014

22 mrt 2014
    24
    0
    0
    huismoeder
    in mijn velletje
    hey leetje85!
    ik heb zelf de katoenen deken van jollein gekocht en heb hem meteen gewassen en ziet er nog hetzelfde uit als toen ik hem uit de verpakking haalde. ga er maar vanuit dat de winterdeken echt wel warm genoeg is. jollein levert echt wel kwaliteit!

3. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook alle bedtextiel van jollein. Alles was na het wassen idd nog in dezelfde staat. Verder kan ik er nog weinig over zeggen maar tot nu toe tevreden!

4. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Ik heb al 3,5 jaar de uni deken in gebruik (nu als speeldeken) en die ziet er nog super uit.
    Dus ik heb er weer 1 gekocht voor mijn zoontje, maar die vind ik erg pillerig na 1x wassen. Dus ik weet niet of ik pech heb, of dat de kwaliteit achteruit is gegaan. Maar ik baal wel een beetje. Ga er nu maar een overtrekje voor maken.

5. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ooh ik ben echt verliefd op die serie met kabels! Wil er sowieso de hoes van voor het aankleedkussen en ook het dekentje zou ik graag van die serie willen.. Twijfel alleen nog over de kleur (blauw of zand), hoeveel stuks zou je ervan nodig hebben? Misschien kan ik ze allebei kopen, haha.
    Vind het sowieso lastig wat ik allemaal in het bedje moet leggen. Wist ook niet dat er nog verschil zit tussen zomer en winter? Best logisch hoor, maar heb het in de winkel niet gezien haha. :D
    Hebben trouwens het boxkleed al wel gekocht, in het grijs (woonkamer heeft andere kleuren dan z'n kamertje straks).

6. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Ik heb t kabel boxkleed en kabel winterdeken.
    Blijft erg mooi in de was en de deken is heerlijk warm!

7. Leetje85

Leetje85 Actief lid

26 feb 2014
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie voor alle reacties! Klinkt goed.
    Het liefst zou ik alle dekens van koeka kopen, vind ze zo mooi, vind ze alleen echt te duur. Weet nu dat jollein dus ook prima is, goed alternatief...

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb de grijze kabel deken!

9. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.189
    10.782
    113
    Hier twee ledikantdekens van jollein (de geblokte en een uni) sinds 2 jaar in gebruik, en zowel qua gevoel als qua uiterlijk ben ik nog steeds erg tevreden! In de winters sliep dochter meestal in een slaapzakje, maar ik heb nooit het idee gehad dat de deken niet warm genoeg zou zijn (ook wel warm huis).

Voor zoonlief nu een uni wiegdekentje met lakentje bij gekocht - ben benieuwd of die net zo goed bevalt!

Deel Deze Pagina