Oh jee zeg, ook ik krijg het koud van het lezen van je verhaal. Gecondoleert met je verlies en heel veel sterkte samen met het verwerken hiervan. Chrizzzy
Ik zit met tranen in mijn ogen... pfff, wat is het leven toch vergankelijk en vol met tegenstellingen. Ik wens jullie alle goeds toe en sterkte in deze moeilijke tijd. Ik hoop dat jullie de tijd nemen om alles te verwerken. Ik heb een kaarsje voor je opgestoken...
Ook ik zit hier met tranen jullie verhaal te lezen. Ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van jullie zoontje. Gelukkig hebben jullie elkaar en kunnen jullie het samen een plekje geven in jullie hart. Liefs Britt
@Petra Gecondoleerd. Ik weet even niet wat ik moet schrijven. Heb er geen woorden voor, voel me heel vreemd, leeg. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Liefs, Velobabe Kylian Kay vind ik een hele mooie naam.
Mag ik je eerst feliciteren met je prachtige zoon?? Natuurlijk wil ik je ook heel veel sterkte wensen met het verlies. Ondraaglijk om nu al afscheid van hem te moeten nemen... Heel veel sterkte voor jou en je gezin, hopelijk kunnen jullie je er samen doorheen slaan. Knap dat je hier nu je verhaal al doet. Volg vooral jullie eigen gevoel wat betreft een eventuele nieuwe zwangerschap...
heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat alle deze berichten je ook een beetje goed doen.. Ing
Ach meis, wat verschrikkelijk!!!!! Ik heb er geen woorden voor....de tranen lopen over mijn wangen. Zo'n mooi ventje....wat super oneerlijk is dit.... Ik wens jullie heeeeeel veel sterkte bij het verwerken van dit inmense verdriet.....
Ook ik weet neit wat ik zeggen kan. Heel veel sterkte met dit enorme verlies. Ik ben dus iemand die niet naar je foto's kijkt op dit moment, omdat ik zelf heel onzeker ben over mijn zwangerschap. Heel veel sterkte voor jou, je man en jullie dochter Liefs,
Lieve allemaal! Ontzettend bedankt voor jullie enorme lieve woorden, het doet ons ook erg goed, het helpt ook wel een stukje bij de verwerking om het zo van je af te kunnen schrijven, en om al die lieve woorden en steunende berichten te lezen. Dank je dames! Hoop dat ik over een tijdje ook weer mooi nieuws met jullie kan delen! Liefs Petra
jeetje wat n verdriet zal dit voor jullie zijn heel veel sterkte de komende tijd veel liefs sophietje
gecondoleerd.. wat verschrikkelijk zeg, echt je ergste nachtmerrie. het is een prachtig ventje! veel sterkte voor jullie
Petra, ik kan me niet voorstellen hoe dit moet zijn. Voor jou, voor je partner en ook voor je dochtertje... Heel, heel veel sterkte!
Ik heb je een pb-tje gestuurd. Ik vind het hoopvol dat je dit berichtje bij 'zwanger worden' hebt geschreven. Ik denk dat iedereen voor jou extra hard duimt dat je snel door kan naar een volgend forum, nl 'ik ben zwanger'...
Wat erg. Dit moet wel de ergste nachtmerrie voor jullie zijn. Zo'n lief mooi mannetje. Ik zit te huilen achter de pc. Heel veel sterkte. Liefs Janne
Jeetje meis, ik ben er stil van... Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Ik jullie heel veel sterkte... Liefs Silla
Lieve Petra, Heel veel sterkte met het verlies van je mooie kind. Mijn hart is bij jullie... Dikke kus XXX
Oww wat erg meis, wat een mooi manneke, tranen lopen over mij wangen Ik weet niet wat ik kan zeggen, zo oneerlijk is dit Ik wil wel jullie heel erg veel sterkte toe wensen met dit grote oneerlijke verlies P.s vind het heel knap van je om dit verhaal met ons te delen en vooral de foto's van jullie mooi manneke te laten zien ( begrijp me niet verkeerd bedoel het goed, weet alleen niet hoe ik het moet zeggen ) Heel veel liefs winnie