Mijn handen zijn dus extreem droog door deze kou. Geen enkele handcreme van de drogist of zelfs de tuinen werkt. Ik zag laatst een reclame van working hands voor extreem droge handen en kloven. Ik heb ook kloven in mijn handen en soms bloeden ze ook. En het ziet er niet naar uit dat de temperatuur buiten gaat stijgen dus ik zoek een handcreme die écht werkt. Iemand tips?
Ik gebruik altijd Bepanthen intensief lotion. Niet iedere drogist heeft hem maar je kunt 'm vaak wel bestellen. Mijn handen zijn ook ontzettend droog, knokkels vuurrood, pijnlijk en vaak ook open. Heb nu even Balneum lotion, die is iets goedkoper. Moet zeggen dat deze ook fijn is. Heel vettig maar vind dat juist fijn. Bij de bouwmarkt verkooen ze ook fijne. Ambachtscreme geloof ik.
Handcreme van rituals of purol. Werkt hier altijd super goed, ook als ik eczeem op mijn knokkels heb.
Ja idd knokkels pijnlijk en droog! En die bloeden soms ook. Ik ga kijken naar wat jij opnoemt!! Dankjewel.
Ik heb in de winter ook extreem droge (en daardoor best pijnlijke) handen. Ik gebruik handcreme van Rituals (niet een bepaalde soort: wissel heb af): werkt super
Vaseline cetomacrogol crème of Hemp handcreme van The Body Shop. Als ik alleen al denk aan dat geparfumeerde spul van rituals in mijn kloofjes....
Oh goed topic! Hier ook vreselijk droge handen met kloven, het gaat vaak bloeden. Ben benieuwd wat nou echt zou helpen.
Ja ook volgens mij, wij hebben hem gewoon uit de supermarkt weg. Man moet voor zn werk vaak zn handen desinfecteren met alcohol etc dus bijna altijd extreem droge handen. Dit werkt voor hem echt heel erg prettig
Working hands. Is een groene pot en volgens mij alleen verkrijgbaar bij Etos.. Ik zit veel met mn handen in water en heb daardoor erg droge handen en met dit koude weer heb ik geregeld barsten in de vingertoppen en droge pijnlijke handen.. Dit is het enige wat echt helpt hier....tis wel prijzig maar ik heb het er graag voor over
Ja vaseline cetamacrogrol kan je bij de apotheek verkrijgen. Er zijn verschillende soorten met wisselend percentage vaseline erin. Dus ik zou mij even laten adviseren. Ik gebruik degene volgens mij met weinig vaseline , meer crème maar die is erg fijn! Ook voor bijvoorbeeld erg droge voeten!
Ja. Er zijn idd meer soorten. Lanette is wat minder vet. Cetomacrogol vind ik het fijnst. Smeer het ook 's avonds bij mijn dochters als ze droge plekjes hebben of hun lippen barsten, of irritatie hebben aan hun intieme zone. De andere morgen is het vaak al een stuk beter.