Hallo. Wij zijn bijna 1,5j bezig. Gezien mijn leeftijd 34 wilde gynaecoloog iets vroeger met de nodige testen beginnen. Wij waren toen 7 maand bezig. In de plaats van de gebruikelijke 12 maand. Uit die testen bleek bij.mij alles perfect. Mijn ventje is 40 en wilde zijn testen dus ook laten doen. Bleek het zaad kwaliteit slecht te zijn . Overgestapt naar IUI. Maar na 3x nog steeds niets. Werden we dan door verwezen naar Leuven voor IVF. Daar de nodige testen gedaan. En intussen een jaar bezig. Moet je dan aan de pil om de behandeling te starten. Om dan te horen. Stop maar met de pil want in laatste zaadstaal is gebleken dat het zaad een perfecte kwaliteit heeft. (Ventje is voor nieuwjaar beginnen diëten en da zou zaad alleen maar goed doen. ) Wa nu ? Terug naar IUI . Welke wss volgende week zal plaats vinden. Man wat een rollercoaster hebben we al doorstaan. Ben intussen vaste klant bij Cleenex .Maar 2015 word ons jaar...
Over t algemeen horen ze de semenanalyse 2 of 3x te doen met een tussentijd van 2 a 3 maanden, omdat de zaadkwaliteit nog al eens kan verschillen. Ik wil jullie in ieder geval wel heeel veel succes toe wensen!