7 weken vandaag en nog steeds bang.

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door flenny85, 14 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flenny85

flenny85 Lid

26 jan 2015
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hier eerder een topic geplaatst over gedoe met de fertilliteitskliniek. Even dat in het kort. Ik ben geweest voor een echo een maand geleden, toen gaf ze aan dat we 7 weken waren en het te klein in voor iemand van 7 weken dus we moesten ons voorbereiden op het ergste. Maar onze berekening gaf aan dat we 5 weken waren, hier werd niet naar gekeken. Toch op ons gevoel afgegaan en week gewacht en naar het ziekenhuis gegaan naar een gyno die vervolgens een echo afnam. Die zei zo te zien zijn jullie 5 weken en een paar dagen maar het is afwachten. Hij op het verhaal afgegaan van de kliniek en me alsvast medicijnen mee laten nemen voor mochten we toch zeker weten het willen afbreken. Vervolgens 6 dagen later opnieuw een echo afgenomen en er was hart-aktie te zien.... natuurlijk zijn we super blij. maar er zit nog een stolsel achter het vruchtzakje wat een verhoogd kans geeft dat het mis kan gaan. nu ben ik wel iets aan het vloeien. beetje beige/bruinig en dit baat me zorgen.... ik weet niet of ik me zwanger moet voelen, wel heb ik symptomen zoals misselijk en beroerd als ik aan eten denk. Kan plots niet veel meer tegelijkertijd eten.... me borsten doen giga pijn en als ik iets ga doen ben ik na een anderhalf uur moe en is me buik hard. De ene dag voel ik dit meer dan de andere dag. Ik baat me nog steeds zorgen omdat ik graag wil weten of er nog steeds hart aktie is.... 2 maart pas weer een (termijn) echo.... iemand hier ervaring mee en wat doe je tegen de ontzekerheid? want het maakt me moe de hele dag en het is ook niet goed voor de kleine....

2. Leena

Leena Lid

1 feb 2015
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vreselijk onzeker voor je.
    Het is wel vreemd. Ze schatten je de eerste keer verkeerd en luisteren niet wanneer je voor het laatst ongesteld geworden bent?
    Opzich wel een goed teken dat ze een hartje hebben zien kloppen, maar wel gek dat ze je dan medicatie meegeven om het af te breken. Dat lijkt me geen goed teken. Kan je niet eerder dan 2 maart een echo krijgen?

3. flenny85

flenny85 Lid

26 jan 2015
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb gister gebeld omdat ik weer wat vloeide, en die zeiden het af te wachten want ze kunnen nu niet zien of het kindje is gegroeid of niet.... maar ik lees verhalen, wat je niet moet doen en dat maakt me nog veel meer banger....

Deel Deze Pagina