Meneer zit nog steeds in z'n babybadje maar wordt echt te klein nu en ben bang dat die eruit valt. Nu opzoek naar wat? Een Bibabad vind ik echt mega duur! Zijn er ook nepperds?
Ik weet niet wat voor douche je hebt, maar zal staan niet lukken? Dus badmat op de grond ivm glijden en gewoon douchekop of kraan? Wij hebben een douchekop, maar aan de onderkant de mogelijkheid om de kraan aan te doen. Hier staat hij gewoon te douchen met de kraan open Toen hij rond de leeftijd was als jouw ventje zat hij nog in bad (nu nog soms, zittend wil prima, badje gewoon op de grond) of hij ging mee met ons op de arm douchen
Anders misschien gewoon een klein opblaasbaar zwembadje? Of een curverbox (of een box van welk merk dan ook)? Al kan hij bij dat laatste waarschijnlijk net zo goed in het babybadje zitten (mijn dochter van 4 zat er op de camping ook in, beetje proppen, maar ging best ).
Wij hebben gewoon een flexibadje, op de grond. Ze is twee en die badjes zijn tot vier. Groot zat voor eentje hoor.
Flexibath...ideaal..ons dame vind het heerlijk!.. en mn nichtje van 3 past er zelfs nog in Zijn goed te betalen..helemaal op marktplaats.
Wat voor badje heb je nu dan? Want Emma heeft zo'n normaal baby badje(voor op standaard) en gaat er ook gewoon nog in. Ze kan er ook gewoon nog in omdraaien etc.. Maar wel balen dat ie bang is voor de douche, hier ook één haha.
Idd gewoon zo'n babybad voor op de standaard en hij staat ook nog op de standaard i.v.m. afvoerslang hebben geen stop meer
Ons meisje gaat sinds haar 3 maanden in het grote bad (uiteraard met een antislipmatje) ze geniet met volle teugen!
wij hebben het babybadje gewoon op de grond in de douche gezet, ze is bijna 2 en erg lang, maar gaat nog goed. Kan je geen losse stop krijgen?
Klinkt heel stom maar wij hebben zo'n transparante Ikea bak (Samla heten ze geloof ik ofzo) en dat werkt echt prima in de douchecabine. Ja of zo'n Flexibad kan ook. Die zijn handig inklapbaar, scheelt weer ruimte.
Hier een badzitje in het grote bad, werkt super. Eerst hadden we deze Badstoeltje A3 | Badartikelen | Baby-Dump En nu deze: Badring A3 | Badartikelen | Baby-Dump
Mika gaat ook nog gewoon in babybadje.ruimte zat om te bewegen hij is 85 cm.vind de douche ook nog niet zo fijn.
Mijn dochter gaat in de wasbak. Dus gewoon in de keuken. Ideaal, ik hoef nergens voor te bukken. Kan alles staand doen. Eerst goed schoonmaken, lekker schuimpje erin, en mevr vermaakt zich prima, zittend.
Huh? Onze dochter zit ook nog steeds in dat bad. Op de grond in onze inloopdouche. Die stopjes zijn los verkrijgbaar en kosten 50 cent.