Weer is het zo ver, pppfff ( slaapprobleem)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MyMiracle, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Wordt er echt letterlijk moe van!

We zijn nu alweer ruim een uur bezig om onze dochter weer in slaap te krijgen;)
    Inslapen gaat aan het begin van de avond wel oké( duurt van 5min tot 30min), maar elke nacht is het weer feest.
    Ze wordt wakker om vervolgens heel moeilijk weer in slaap te komen.

Ik wordt er echt moedeloos van!

Haar laten huilen tot ze in slaap valt is geen optie( ik wil niet dat ze overstuur in slaap valt), maar wat kunnen we verder doen?
    Iemand tips, ervaringen......??????

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Heeft ze ergens pijn? Honger? Wat eet ze op een dag?

3. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als honger en pijn uitgesloten is dan zijn er gewoon bij sommige fases dat we het maar moeten accepteren. Mijn zoontje zit op dit moment in de verlatingsangstfase (denk ik) want s avonds ben ik een uur bezig voor hij slaapt. Heel hard en verdrietig huilen als ik weg ga.... en s nachts elke uur a 2 uur wakker. Het is vermoeiend....... maar wij en vooral zij moeten er door heen........

Evt. een flesje melk (of borst als je bv geeft), omgeving rustig en donker houden... kun je niet doen. Wellicht dat bij jullie in bed ze wel (eerder) weer verder slaapt? Maar deze fase gaat over! Hopelijk sneller dan je denkt....

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Nachtlampje was bij ons de oplossing. Haar kamer was echt donker, en ik heb de indruk dat ze daarvan echt schrok als ze 's nachts wakker werd.

5. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Honger is het niet, want ze eet het liefst alles wat los en vast zit. Dit mag ze niet, maar ze krijgt dus wel genoeg binnen.

Pijn, ik zie dat er een tandje begint door te komen. Maar pijn lijkt ze niet te hebben en dit gaat nu al maanden zo.

Een lampje is wel een idee, thanks!

Haar bed staat nu ong. een maand in haar eigen kamer. Daarvoor sliep ze bij ons op de kamer en ook vaak bij ons in bed. Toen werd ze al steeds wakker, dus ik dacht dat het misschien juist beter voor haar is om in haar eigen kamer te slapen. Dit maakt dus geen verschil, bij ons of eigen kamer.

Een fase zou kunnen alleen lijkt het meer of het een fase was dat ze wel de nacht door sliep. Dat heeft ze echt maar kort gedaan.

6. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doelde meer op het lange wakker blijven in de nacht. Deed ze dat ook al vaker in periodes?

Hier nog geen 1x echt door geslapen (wel 6 uurtjes achter elkaar een enkele keer). Ik wacht nog steeds op de nacht dat hij er aan toe is;).... En hier ook sinds een paar weekjes op zijn kamertje, maakt inderdaad hier ook geen verschil. Vannacht de lamp in de gang aangehouden maar dat werkt hier ook niet.... is hier echt verlatingsangst in combi van verkouden waardoor het wakker worden meer wordt... op goede nachten wordt hij 2x wakker.. op super nachten 1x;) (die zijn op 1 hand te tellen:p)

Deel Deze Pagina