dat had ik dus ook ik had hem maar met een keer uitvouwen direct op mp gezet, zo verkocht, ze zit nog steeds in babybadje, zelf op standaard, anders blijft ze niet zitten en grond is verij koud. veel liever gaat ze samen met papa en mama tegelijk onder de douche, vloer belegt met handoeken voor t vallen ( geen douchekabine, open douche)
Hier gebruik ik deze ook voor beide meiden heerlijk vinden ze het en blij dat ze beiden gewoon in een badje kunnen.
Heb nog steeds het baby badje van dochter van 3.5 jaar geleden een goedkoop ding van de ikea. Geen standaard nooit gebruikt had geen plek voor in de douche ect ect. Zetten haar altijd op tafel met badje.( daar bleef ik natuurlijk wel bij haha.) later zetten ik deze op de grond in de douche toen ze kon zitten en daar zit ze nu regelmatig nog steeds in. Nu ligt ze als een echt prinsesje soms in een badkuip( het zelfde badje) ze past er nog prima bij. Als ze kunnen zitten kan je gewoon het bad in de douche zetten. Antislip niet nodig een handdoek is anti slip zat je wast toch elke dag. Daarna dus de wasmachine aan. Dus een badje van 7.50 en nog jaren plezier van. En voor ik het vergeet ik heb een heel klein badje van een diameter twee ringen opblazen en daar zit ze ook nog soms in. Deze had ik voor het balkon gekocht. Mijn motto met kinderen is creatief denken.