Ineens dikke enkel

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ilsev85, 18 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Gister hebben we heerlijk door de stad gewandeld, bij thuiskomst zag ik dat zoonlief op 1 voet blaartjes had van zijn Teva sandaaltjes. Maar hij heeft geen pijn aangegeven en liep gewoon goed erop.
    Vanmorgen zijn andere sandalen maar aangedaan, hem naar kdv gebracht en ineens zegt collega, (werk op zelfde kdv) he, zijn enkel is helemaal dik. En inderdaad, is helemaal gezwollen. Zoon is niet gevallen en heeft zich ook niet verstapt voor zo ver ik weet. Lijkt of er vocht in zit, is dus ineens op komen zetten.
    Kan ik hier iets mee, moet ik de huisarts al bellen of aankijken of het morgen minder is? Hij geeft zelf geen pijn aan en loopt er ook gewoon goed op.

2. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Als hij er gewoon op loopt zonder pijn zou ik het nog even aankijken. Je kan nog proberen om wat te koelen door af en toe de enkel onder de kraan te houden. Hoog houden is ook altijd goed maar dat zal je wel niet voor elkaar kunnen krijgen :)

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Stiekem door een plantje gelopen?

Bijv berenklauw geeft kleine blaartjes/vlekken... Maar kan in de zon uitgroeien tot onwijze brandblaren.

4. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Omhoog houden is geen optie inderdaad ;) stil zitten komt niet in zijn woordenboek voor haha.

Zojuist met op bed leggen weer eens goed gekeken en zag nu een paar kleine plekjes er op zitten. Het leken wel witte puntjes. Waarschijnlijk dan toch door iets heen gelopen of geprikt ja. Morgen kijken of het nog zo is

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja als het niet jeukt of pijn doet verder.. Zou je denken dat het wel meevalt..

Je kunt altijd morgen eens telefonisch aan de huisarts vragen of hij een idee heeft... Misschien is het wel iets heel simpels waar je niet aan hebt gedacht :)
    (En als het potentieel eng is.. Zegt ie vanzelf wel "nou mevrouw... Kom maar even langs.."

Deel Deze Pagina