oooh wat voel ik me rot........marinte is net van ons bed gekukeld. in een ogenblik gebeurt toen ik net even wat in de kast legde 2 meter verder. gelijk hard huilen en even naar de ha geweest voor advies. weet waar ik op moet letten. voel me vreselijk............... bah! ze speelt gelukkig al wel weer.
Hoi, Ik weet hoe je je voelt. Je voelt je superschuldig maar een ongeluk zit echt in een klein hoekje. Voor je het weet gebeurd er iets ( gebeurd de beste onder ons) Mijn dochter is met 4 maanden uit mijn bed gerold toen ik in slaap viel tijdens het voeden, schrok me kapot. Had niet verwacht dat ze met 4 maanden al om kon rollen. Maar goed, het komt goed en over een tijdje vergeef je het jezelf wel haha. Sterkte.
Hoi hoi Hier precies hetzelfde verhaal. Mijn dochter van 10 maanden is laatst van ons bed gevallen en kwam op haar hoofd terecht! Ik schrok me kapot!! Zij huilen en ik helemaal overstuur. Had ook de ha gebeld voor de zekerheid. Maar die zei: hou haar in de gaten of je misschien iets vreemds ziet (dat ze zich vreemd gedraagd ofzo) Maar niks te zien en na een lange slaap was ze het alweer kwijt geloof ik. Maar wat voelde ik me rot zeg! vreselijk!!
nou ze heeft net een grote fles drinken op en ligt nu lekker te slapen. ze lacht gewoon weer en zie nog niks vreemds aan haar. hopelijk valt het allemaal mee
Emma vorige week ook al en zelfs tandje door de lip... Zo zielig!!! Dan voel je je echt megaschuldig he. Nou even later was er al niks meer aan de hand (ja een klein dik lipe ), en de volgende dag was alles weg. Gelukkig maar zeg!
Oh dudette...weet precies wat je bedoelt. Yelena stoot net haar koppie tegen een stoel. 10 Minuten later weer aan dezelfde stoel terwijl ik 50 cm van haar vandaan zat de was op te vouwen. Poep happens! Vallen en opstaan geldt ook voor kleine baby's Gelukkig gaat het desondanks goed met je uk!
Je hoeft je echt niet rot te voelen. Weet je hoeveel topics hierover al hier geweest zijn? Dat geeft alleen aan dat het haast normaal is dat baby's ergens vanaf rollen. Het gebeurd zoooo vaak. Ze zijn zo megasnel dat je ze soms simpelweg er niet voor kan behoeden. Ik denk dat het bijna elke mama wel een keer heeft of gaat meemaken. Mijn zoontje heeft al 4 duiken achter de rug. Nu hij loopt valt hij regelmatig, soms ook hard. Hoort bij het opgroeien, kun je denken.
Ooh is mij ook gebeurt met 6 mnd. Ik dacht dat hij nog niet zo snel zou zijn, maar wel dus en boem met zijn hoofd op de grond, gelukkig was ons bed maar 35 cm hoog, maar goed je voelt je zooo schuldig. Vanaf toen wist ik wel dat hij nu overal af kon kruipen en dat ik hem nog beter in de gaten moest gaan houden, en dan nog is hij een maand terug van de bank gekropen... Mijn wildebrasje heeft continu blauwe plekken van zijn avonturen. Het zal niet de laatste keer zijn!
ja gelukkig is ons bed ook erg laag. ik merk nog steeds niks aan dr. heb ze net wel wakker moeten maken voor het eten maar ze had nog erg weinig geslapen vandaag ( meestal wordt ze nl zelf wakker) ze is nu gewoon alert. kan ik er vanuit gaan dat als het morgen allemaal nog goed gaat ze er niks aan heeft overgehouden??? ik bedoel niet dat er iets in haar hoofdje beschadigt is ofzo... ik ben misschien een zeikerd maar vind het zoooo erg. gelukkig ben ik niet de eerste die het is overkomen.
Je bent geen zeikerd want het gaat hier wel om je kind. Maar ik denk dat je je er geen zorgen om moet maken. Ik wil je niet ongerust maken maar zoals ik zei vallen hoort er gewoon bij. Waarschijnlijk blijft het hier niet bij. Bereidt je maar voor als ze gaat lopen, pffffff. Als ze gelijk huilt nadat ze gevallen is en verder alert is is er echt niks aan de hand.
Oh en trouwens: vallen went voor de moeders, haha. In ieder geval voor mij wel. De eerste keer vond ik het ook eng. De tweede x ging het al beter. De 3de en de 4de keer voelde het gewoon normaal. Gek he? Tegenwoordig valt hij bijna elke dag (hij loopt net een maandje) en is het heel gewoon geworden. Vandaag nog viel hij keihard van zijn auto. Ik ben het zo gewend al. Ik maak er geen drama's van dus hij vind het ook normaal want hij huilt niet meer bij het vallen (tenzij het heel hard is natuurlijk).
bedankt kiwi voor je geruststelling. ja huilen deed ze hard! echt 2 sec stil en toen WHEEEEEEEEEE WHEEEEEEEEEEEEEEEEE en snikken oh was zoooo zielig. en toen haar speen erin en nog een diepe zucht en toen dat bezweete koppie boem op mijn schouder. en stil! en ja ik zal het zeker nog vaker meemaken dat ze valt. nou ik hou mn hart vast.
inderdaad, het is een goed teken als ze gelijk hard brullen en alert zijn. Zou me geen zorgen meer maken. Hier twee dames die elkaar regelmatig van de glijbaan duwen, ben er inmiddels aan gewend. Ze huilen niet meer maar staan op en lopen verder haha. Tenzij het inderdaad erg pijnlijk is. Hier dagelijks schaafplekken op de knieen met dit korte broeken weer.
och jee! ja dan schrik je je rot! kun jij niks aan doen hoor, dit gebeurt bijna iedereen een keer! gelukkig speelt ze alweer
hier een paar weken terug ook. ik lig er notabene naast en hij neemt een duikvlucht en boem hij lag zo op de grond.man wat schrok ik.en nu nu trekt hij zich zelf op en laat zich vallen en hij begint te lachenomdat mama schrikt.
hey, bij ons ook al gebeurd. al 2x. eerste x was hij een maand of 4 en hij ging huilen omdat hij mij zo zag reageren anders had hij niet gehuild. 2de x was hij een maand of 7 en tandje door de lip. zo zielig, helemaal overstuur. ik denk dat de meeste het wel eens voorhebben. je moet gewoon kijken hoe ze reageren. als ze gaan overgeven of even wegzijn (nergens op reageren) mee naar de dokter gaan!!! als ze na een kwartiertje al weer lekker spelen en lachen dan is er meestal niets aan de hand!
Nou zeg! Hier is Luca net nog even van de verhoging gevallen waar de box op staat. Hup boem achter over. even stil en toen huilen!! Ik al troosten, arm ding. Ik loop een paar stappen met hem en het is al over. Zet me maar neer mama het gaat alweer. Tijd om de rest van de wereld weer verder te ontdekken! Zo gaat het nu dus.