Hallo allemaal, Omdat er hier op het forum zoveel meiden zijn die vanalles (mogen/kunnen) voelen, vroeg ik mij af of er iemand ervaring heeft met wat ze voelen van de bevruchting tot aan de innesteling. En wellicht de innesteling zelf. Ik kon hier niet veel over vinden dus ik was heel benieuwd naar ervaringen van de (ex)zwangeren onder ons die achteraf zeggen; na mijn eisprong voelde ik dit of dat. Alvast bedankt voor jullie ervaringen.
Na de innesteling voelde ik de vorige keer wel het een en ander maar van de innesteling zelf heb ik echt helemaal niets gevoeld....
Helemaal niks van mee gekregen hoor! en best gefocust mee bezig geweest, aangezien ik precies wist waneer het kon gebeuren, ik ben geinsemineerd.
ik heb tot nu toe altijd me eisprong gevoelt en 3x een innesteling waarvan ik 2x zwanger bleek en die 3e x is waarschijnlijk al vroeg fout gegaan. de innesteling voelt bij mijn ongeveer het zefde als de eisprong maar dan iets heviger en het hield de helle dag aan. een beetje een zeurend en krampachtig gevoel. vanaf de dag had ik ook telkens het gevoel ongesteld te worden
Ik ben 3x zwanger geweest (3xMK) en de laatste keer had ik een innestellingsbloeding, met hevige ongi krampen. Voor de rest niks concreets gevoeld!
Ik heb beide keren niets gevoeld tot pas een paar dagen na NOD, en ik was er als een havik op aan het letten!