Vanmorgen begonnen met bloeden, dat is vanmiddag minder geworden maar de buikpijn blijft. Felle steken en krampen, soms richting de achterkant, zitten doen nog meer pijn. Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger. Ziekenhuis gebeld en vk en die zeggen afwachten, Herkenning bij iemand? Stel een miskraam, is het normaal dat t bloeden stopt en de pijn blijft? En heb ook nog gedacht aan een tweeling waar 1 het niet haalt, ivm meerdere eitjes.. Weet niet of ik mijn antwoord vind, waarschijnlijk niet maar misschien herkend iemand iets,
Het is moeilijk te zeggen of dit een mk is. Kijk de bloeding plus de pijnlijke steken klinkt niet positief, gelukkig is nu het bloeden gestopt ik hoop dat de krampjes weer weg gaan voor. Ik zou wel vast aan de vk vragen of je maandag een echo mag hebben Sterkte meis Dikke knuff
Dat klinkt niet heel positief Hoop dat het meevalt voor je en de bloeding een andere oorzaak heeft.. Veel sterkte
Heb op die termijn ook een keer wat bloedverlies gehad, hield op en begon vervolgens heel licht weer, bleek een BBZ. Wanneer mag je voor een echo? Zou een vroege echo vragen als ik jou was. Zou het niet helemaal vertrouwen. Bij een 'standaard' miskraam begin je vaak met bloeden en eventueel krampen, bloedverlies zet door en vaak verlies je wat weefsel, daarna zal het bloeden minder worden en uiteindelijk stoppen, een soort hevige ongesteldheid. Veel sterkte!
Nee hoor dat is niet zo.. Ik heb ook 3 weken af en aan bloedverlies gehad en pas afgelopen vrijdag was ik schoon.. En nu pas zet t bloeden goed door.. Zegt dus weinig. Zolang je geen heftige pijn krijgt of pijn tussen je schouderbladen zou ik me niet teveel zorgen maken
Maandag bel ik voor een echo, verwacht foute boel. Ga er maar gewoon vanuit dat het fout gaat, hoop gewoon dat de buikpijn snel verdwijnt dan. Vind dat wachten gewoon shit. Als t goed zou zijn heb ik er de buikpijn wel voor over hoor, zo bedoel ik het niet..
Wachten is ook t moeilijkste.. Hier 3 weken moeten wachten, en ik vroeg de arts hoe dat kwam.. Tegenwoordig zijn we er zo vroeg bij.. Vroege testen, vroege echo.. Je weet dingen gewoon veel eerder.. Maar bloedverlies bij n mk begint altijd met af en toe vloeien.. Dit kan een paar dagen aanhouden. Als t vruchtje afkomt vloei je heviger.. En als t weg is zakt t af.. Bij jouw termijn adviseren ze wel om t af te wachten. Je kunt vragen of ze hcg willen prikken.. Dat zegt iets meer als n echo nu.. Heel veel sterkte.. T wachten is echt t moeilijkste! Tip, haal wat nachtmaandverband/kraamverband in huis.. Als t doorzet heb je t nodig
Ik kreeg ook bij eenzelfde termijn lichte bloeding, wat lichte kramp. Na vijf dagen stopte dat en kreeg ik weer hoop. Maar een dag later kreeg ik meer kramp en meer bloed. Bleek dat de mk doorzette. Inmiddels zat ik toen in de zesde week. Ik mocht toen wel langskomen bij de vk om te kijken of ze iets kon zien. Dat vond ik prettig omdat het meer duidelijkheid geeft en je weet waar je aan toe bent.
lely27, als je een miskraam hebt begint t niet altijd met af en aan vloeien. Mijn eerste mk was echt in 1 dag alles eruit..2dagen daarna nog licht gevloeid. Wel gepaard met hevige krampen(soort weeen). 2e miskraam heb ik wel 5 dagen licht gevloeid en uiteindelijk gecuretteerd. Muntje, ik hoop het beste voor! Niemand kan je nu zeggen hoe het verder gaat..de tijd zal het uitwijzen.. Weet hoe moeilijk het wachten de spanning en onzekerheid is. Sterkte meid!