Dag lieve dames. Dit is eerste zwangerschap voor ons.. gisteren avond hadden we verjaardag was niks aan de hand ik ging op weg naar huis moest nodig plassen.. ik ging plassen.. en toen kwam er allemaal bloed met stolsels er uit zetten... NU vandaag voel ik me heel erg misselijk en hoofdpijn... Zou dit dan toch een miskraam geweest zijn of toch niet? Ik heb heel even last van me buik gehad alleen vandaag niet meer... ik hoop dat jullie me kunnen helpen! ik vreees voor het ergste! liefs x
bloed en stolsels klinkt niet goed meid.. En misselijkheid zegt helaas niks, want de hormonen zijn niet direct uit je lichaam.. Ik zou van de week even de verloskundige bellen voor advies..
Het klinkt niet positief meid, bloed en stolsels, en last van je buik klonkt niet goed Ik zou als ik jou was maandag even de verloskundige bellen en vragen voor een echo dan kunnen ze jemeer duidelijkheid geven. Ik hoop voor je dat het nog wel allemaal goed zit. Dikke knuff
Net de vk gebeld Die denkt geen mis kraam omdat ik daarna Niet gebloed heb. Alleen op de wc toen ik ging pladsen. Volgende week ff bloed prikken voor zekerheid!!
Ja alleen bloedprikken omdat ze op de echo niks kunnen zirn ondat ik nu 4 half week zeanger ben...ik heb op dr wc gezeten daar alleen bloed... en toen daarna jiks meer dus vind erg vreemd... ik voel me erg kloten maar ja X
Ik begrijp dat je je rot voelt, en het is zo frustrerend dat je nu niks kunt doen dan alleen maar afwachten. Ik zal voor je duimen!
Ja ik dacht echt laat me vandaag komen maarja.. Vind ook raar dat ik alleen op de toilet bloed verlies had daarna maandverband in gedaan nou daar zat totaal niks op dus allemaal erg vreemd!! Ik hoop dat het er nog zit... Maar ik ga er niet van uit stel dt er niks meer zit is de klapballeen maar harder voot me.
Ik vind het raar dat jou vk jou nog een week in de onzekerheid laat zitten. Als je dat niet wilt zou ik alsnog je vk bellen en vragen om een echo. Op een echo kunnen namelijk zien of er een bloeding gaande is en of er een vruchtje aanwezig in je baarmoeder.