hoi vanaf welke leeftijd mag je rijstebloem toepassen zie namelijk alleen maar pakketten vanaf 4 maandne klopt dit
Klopt, vanaf 4 maand. Sommige CB's zeggen dat het wel eerder mag, maar dat zou ik niet zo snel doen. Vraag het anders zelf even na bij HA of CB, misschien hebben zij er een ander idee over? Als je iets zoekt tegen spugen dan kun je beter Johannesbroodpitmeel (of Nutriton) gaan gebruiken. Als je een hongerig kindje hebt, dan is een Forte-voeding misschien een optie.
Het is gewoon bijvoeding, dus eigenlijk beter Om het niet voor 6 maanden te geven. Op de verpakking staat vier maanden, maar dat is eerder ten gevolge van een Maas in de Nederlandse wetgeving. Vier maanden is de absolute ondergrens, voor die tijd is het onverantwoordelijk. Maar goed er staat wel meer onzin op de verpakking, zoals de claim dat babies ervan gaan doorslapen. Dat geldt maar voor een deel van de babies, je hebt evenveel babies die er juist wakkerder van worden en voor het merendeel naakt het geen biet uit.
buro had eht over dikker maken van de fles dus ik ging kijken maar zag alleen vanaf 4 maanden dus ik ga het niet doen
Met dikker maken bedoelen ze waarschijnlijk nutriton... Daarmee verdik je de flesvoeding zodat het minder makkelijk omhoog komt en ze minder spugen en / of wat langer verzadigd zijn... Mocht je de fles willen verdikken zou ik je pure johannesbroodpitmeel van Natufood aanraden, te koop bij de bio-winkel! Dit mag vanaf de geboorte...