Ik heb mijn zoontje altijd bij zijn laatste voeding rijstebloem gegeven ( 20.00) en hij werd dan vaak rond 6 uur wakker en om 7 uur was hij de laatste tijd niet meer te houden. Nu had ik vorige week nog 2 pyama papjes liggen uit de blije doos volgens mij deze had ik gegeven en hij heeft toen geslapen van 20.00 tot 9.00. ( omdat hij bijna overdatum was 1-3-2010) Puur toeval dacht ik. Nou heb ik dit gisteren ook gedaan en hij heeft weer zo een lange ruk gemaakt? Nu zit ik te denken om die pyama papjes ook zelf te maken aangezien hij er goed op slaapt ( vanille smaak) alleen kan ik het nergens vinden in de winkel alleen de 8 granen? Maar andere moeders ook zo'n ervaring met de pyama papjes? Overigens dronk hij hem helemaal leeg 250cc terwijl hij normaal met moeite savonds 150cc naar binnen krijgt.
hier ook een meisje wat langer is gaan slapen met de pyama papjes, je hebt het ook in een pak moet je alleen water bijvoegen maar die smaakt heel anders dan die kant en klare. denk dat het toch bter vult
Maar heb je dan die vanille smaak? of de 8 granen? Want ik kan voor het zelf maken alleen die 8 granen vinden bij ons in de AH.
fay heeft ook 3 nachten langer geslapen met een pyamapapje, maar na die nachten ging ze savonds ineens erg huilen en had ze krampen.. ik ben er toen mee gestopt, toen was het ook over. Er zit zoveel suiker in.
ik heb ze nu met tarwebescuit smaak. Maar daar zit volgens mij geen suiker in. Ik heb er ook nog een staan van mn oudste in banaan smaak, daar zit volgens mij wel suiker in.
Pyjamapapje Tarwebiscuit bevat 6 gram suiker t.o.v. 2,5 gram in Bambix fijne granen groeiontbijt. Het feit dat er in Tarwebiscuit geen toegevoegde suikers zitten zegt niks over de hoeveelheid die er 'van nature' in zit. Pyjamapapje Biscuit zit gewoon suiker in. Gewoon even de voedingswaarden opzoeken, dan zie je het meteen. Dit is alleen even ter informatie, ik heb voor de rest geen mening over het nut van deze papjes aangezien mijn zoon ze pertinent weigerd.
Ik ken eigenlijk meer kinderen die na zo'n papje de halve nacht stuiteren als kinderen die er lekker van slapen...