Inbakeren met luiers...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jantina, 25 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    weet een van jullie hoe het werkt?
    in het ziekenhuis bakerde ze britt in met 2 luiers..
    Ik wil dit kraag thuis ook proberen omdat ze overdag vaak erg onrustig slaapt....Heeft er iemand een voorbeeld of een site waar de voorbeelden staan?
    Ik heb al gezocht maar kan niks vinden:S
    Wil het graag eerst zo proberen voor ik dure doeken aan ga schafen enzo;)

Groetjes jantina

2. ElleE

ElleE Actief lid

4 jun 2006
    223
    0
    0
    Hoihoi,

Het schijnt dat inbakeren met luiers (hydrofiele doeken bedoel je neem ik aan?) niet helemaal veilig is omdat deze kleiner zijn dan inbakerdoeken! Misschien kun je via marktplaats iets vinden? Wat ik je echt aan kan raden zijn de pacco doeken (www.pacco.nl), deze zijn veel makkelijker in het gebruik dan losse doeken en werden ons zelfs door het cb aangeraden! Ze zijn op marktplaats makkelijk te vinden voor niet al te veel geld (nou ja, hangt ervan af wat je veel vindt natuurlijk ;) )Succes ermee!

3. clarike

clarike Actief lid

22 mrt 2006
    455
    0
    0
    wij deden de hoek van een luier naar binnen, tot aan de nek, vervolgens arm tegen het lijfje aan, ene zijflap om de arm aan de andere kant onder het lijfje door, vervolgens hetzelfde met de andere arm, hierna legden we mathijs in een omslagdoek en herhaalden dit protocol nog eens. Beetje lastig uitleggen, maar hoop dat je het snapt.

4. nian

nian Lid

22 apr 2007
    26
    0
    0
    drenthe
    Wat ik in het begin wel deed was inbakeren met een badcape. Dat werkte wel redelijk maar was alleen maar voor het inslapen destijds en op een gegeven moment wou ze niet meer en had ze ook niet meer nodig.
    Dat gaf ze zelf wel aan.

Waar ik erg goeie berichten over hoor van een vriendin van mij is de bakerzak, te koop via marktplaats of www.bakerzak.nl

groetjes Nian

5. vonkje27

vonkje27 Actief lid

13 aug 2006
    269
    0
    0
    huismoeder
    hoogezand
    charlène baker ik ook in met een badcape.
    werkt perfect.
    anders wil ze gewoon niet slapen,behalve in mijn armen.
    dat is op zich wel fijn,maar niet 4 uur lang en elke keer als ik haar dan neerleg,begint ze weer te huilen.
    nu ik haar inbaker,gaat ze heerlijk rustig slapen.
    succes

6. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Wat zou je er nu met dit weer onderaan doen?
    Ivm met het warme weeer, ze moeten het natuurlijk niet tewarm gaan krijgen he:S

7. clarike

clarike Actief lid

22 mrt 2006
    455
    0
    0
    ik doe alleen een rompertje

8. bive

bive Actief lid

26 apr 2007
    177
    0
    0
    Hai,

Toen ik begon met echt inbakeren heeft het CB mij daarbij geholpen. Ik moest echt oefenen op een pop hihi.

Ook staat in het boekje "inbakeren geeft rust" van Ria Blom, precies hoe je het moet doen

succes

groetjes Bianca

Deel Deze Pagina