Vanaf volgende week wil ik zelf de hapjes gaan maken, waar moet ik dit in bewaren? Bestaan en kleine vers houd bakjes voor in de vriezer? We hebben een blender maar is een staafmixer ook handig om te hebben?
Ik vries het in ijsblokzakjes in! Dan kun je er de gepaste hoeveelheid uithalen! Dat is nu we nog aan het wennen zijn steeds 1 ijsblokje! Je hebt hier trouwens wel een trechter bij nodig!!! Ik heb alles met de staafmixer gedaan... maar een blender zal vast ook werken!! Succes!
Een staafmixer vond ik super handig!ik bewaarde de prakjes in potjes van de borstvoeding, ging prima!ontdooien en opwarmen in de flessenwarmer.eerst kleine beetjes en daarna wat meer.
Wat een super goed idee zeg!!! Je kan van avent speciale potjes kopen. Ik heb er een set van. Maar dat was in mn enthousiasme toen ik zwanger was dat ik dat kocht. Als ik er nu over na zo denke zou ik lekker bij xenos kleine afsluitbare bakjes gaan halen
Ik zou een staafmixer gebruiken want in een blender moet best wel een hoeveelheid toch? En aardappels zou ik zelf niet mixen dan word de smaak echt vies, gewoon prakken door de groente prut
Zo een blender en cooker in een is kleiner dan een normale blender dus daar hoeft niet zo veel in. Maar een staafmixer volstaat vast ook prima en is veel goedkoper. Ikheb in m zwangerschap allemaal van die dingen gekocht waarvan je later denkt: dat had ook veel goedkoper gekunt! Haha