Groente en fruit zelf maken en bewaren

Discussie in 'Voeding' gestart door Tweekids, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Vanaf volgende week wil ik zelf de hapjes gaan maken, waar moet ik dit in bewaren? Bestaan en kleine vers houd bakjes voor in de vriezer?
    We hebben een blender maar is een staafmixer ook handig om te hebben?

2. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ik vries het in ijsblokzakjes in! Dan kun je er de gepaste hoeveelheid uithalen! Dat is nu we nog aan het wennen zijn steeds 1 ijsblokje! :)

Je hebt hier trouwens wel een trechter bij nodig!!!

Ik heb alles met de staafmixer gedaan... maar een blender zal vast ook werken!!

Succes!

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Een staafmixer vond ik super handig!ik bewaarde de prakjes in potjes van de borstvoeding, ging prima!ontdooien en opwarmen in de flessenwarmer.eerst kleine beetjes en daarna wat meer.

4. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Wat een super goed idee zeg!!!

Je kan van avent speciale potjes kopen. Ik heb er een set van. Maar dat was in mn enthousiasme toen ik zwanger was dat ik dat kocht. Als ik er nu over na zo denke zou ik lekker bij xenos kleine afsluitbare bakjes gaan halen ;)

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zou een staafmixer gebruiken want in een blender moet best wel een hoeveelheid toch? En aardappels zou ik zelf niet mixen dan word de smaak echt vies, gewoon prakken door de groente prut

6. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Zo een blender en cooker in een is kleiner dan een normale blender dus daar hoeft niet zo veel in. Maar een staafmixer volstaat vast ook prima en is veel goedkoper.

Ikheb in m zwangerschap allemaal van die dingen gekocht waarvan je later denkt: dat had ook veel goedkoper gekunt! Haha

Deel Deze Pagina