brood met korsten

Discussie in 'Voeding' gestart door dds, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Hoi,

Mijn meisje at altijd de korsten van haar brood. Tegenwoordig eet ze de korsten niet, deze gooit ze op tafel om mee te spelen. Ik maak hier geen probleem van en blijf haar brood geven met korst.
    Ik ga ervan uit dat dit een fase is, of heeft iemand een tip?

2. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Nee, geen tips. De mijne at ook opeens geen korsten meer. Op de creche wel. Ik heb besloten dat ik het niet interessant genoeg vind om discussie over aan te gaan. Misschien hadden we dat wel moeten doen. Maar ja, dat is achteraf geklets.

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Zelfde hier. Opeens bliefte mevrouw geen korstjes meer. Nu gaat het alweer beter. Ligt er ook maar aan wat ik voor brood koop. Tis echt een fase. Gewoon lekker met korstjes blijven aanbieden.

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

onze oudste hoeft ook echt geen korstjes... op het kdv eet hij dat wel! nou ja, komt vanzelf toch!

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier eet Milan ook al een tijdje thuis geen korsten meer, op 't kdv wel altijd (dat zegt hij thuis ook altijd: "lust ik niet, bij de kindjes (kdv dus) wel"!). Ik maak er geen probleem van hoor, korsten zijn niet gezonder dan 't brood zelf, dus waarom zou hij 't moeten eten? Komt vanzelf wel weer als 'ie wat ouder is.

6. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Heel toevallig vroeg ik de leidster van het kdv of ze daar wel korsten eet? JA!

Nou ja, zoals jullie schrijven, blijven aanbieden, zal wel een fase zijn.

Deel Deze Pagina