Van borstvoeding naar flesvoeding... Welk merk?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door 11oktober, 26 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Wij zijn van nutrilon naar friso gegaan, friso beviel hier beter (smaakt ook veeel beter). voordeel is dat in een doos friso 2 verpakkingen zitten van 400 gram dus dan hoef je ook niets weg te gooien als je langzaam went

2. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Jij bent t niet vaak eens met adviezen van artsen, deskundigen en cb's heh!?

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik ben het nietbeens et verkeerde adviezen natuurlijk...

4. Partyrocker

Uiteraard, maar hoe weet je zo zeker dat het verkeerde adviezen zijn? Zover ik weet kan je wel op het advies van deskundigen vertrouwen (uitzonderingen daarop weggelaten natuurlijk). Ik vind dat je dan als huismoeder met een interesse voor babyvoeding dan een beetje moet oppassen met wat je zegt.
    ontopic.
    Heb trouwens voor friso gekozen omdat de kraamhulp mij vertelde dat dit wat lichter valt dan nutrilon, maar dat verschilt uiteraard ook per kindje.

5. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@dirksmama, wij hebben dat advies gekregen omdat onze zoon ontzettende kramp kreeg van een volledige fles kunstvoeding.
    Het werkt prima en hij heeft nergens meer last van. Dat is voor ons het belangrijkste.

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Kijk in zo'n geval is er een duidelijke reden!
    Maar normaal gesproken kun je het echt beter apart geven. Gewoon moedermelk geven die er is, en pas als kind meer wil en er is niet meer, desnoods kunstvoeding.

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Kijk en dan noem je zelf al een voorbeeld van een deskundige die met onzin komt. Het ene merk VALT helemaal niet lichter dan het andere!

8. Purk

Purk Niet meer actief

@ xxPetra het schijnt idd zo te zijn dat smaken verschillen. Ik hoor vaak dat Friso lekkerder is. Wij zaten op nutrilon en uiteindelijk een KMA variant en zijn dus nooit meer gewisseld. Anders proefverpakking halen en zelf proeven :)

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

De kinderartsen die ik ken denken daar toch wat anders over

10. Partyrocker

Nu vind ik babymelk zoiezo niet lekker, maar vond friso inderdaad nog wel gaan.

Deel Deze Pagina