Biologisch

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door M28, 26 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    Wie heeft er voor bio kv gekozen en waarom??

2. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb dat destijds niet gedaan ('t is alweer een poosje geleden dat ik flesvoeding gaf), omdat ik er toen geen HA variant van kon vinden (heb eerst 6 mnd BV gegeven, daarna deels BV en deels KV). Toen ik overstapte naar standaard heb ik er nooit zo over nagedacht, gaf ook maar weinig flesvoeding.

Maar nu zou ik het wel doen. De afgelopen jaren ben ik voor onze boodschappen vrijwel geheel overgestapt naar biologisch, dus vind ik het niet meer dan logisch om dit ook voor de babyvoeding te doen. Ik gun die koeien een beter leven, en hoop dat het bijdraagt aan een duurzamer gebruik van landbouwgrond, daarom.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als je koeien echt een goed leven gunt dan is er natuurlijk nog een andere oplossing... ;)

4. Bri

Bri Niet meer actief

Da´s waar. Maar áls je kiest voor koeienzuivel, kies dan voor biologische koeienzuivel, dat is mijn regel bij de boodschappen.
    Voor mij zou het dan ook logisch zijn om dit door te zetten naar, als je kiest voor KV, kies dan biologische KV.

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Helemaal met je eens hoor, kwestie van consequent zijn, als het andere niet kan, en je huishouden is bio, hou het dan ook bio.:D

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik geef bio kunstvoeding...ben langzaam aan het overstappen naar bio producten dus dan ook maar bio voeding

7. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    Maar blijf ook voor 80 Proc. Borst geven hoor. Kom gewoon met kolven niet meer uit en de vriezer is leeg. en op crèche dagen krijgt hij 1 flesje. Hij is anders echt niet tevreden en heb liever een flesje dan een huilerig kind op de crèche. Vanmiddag heb ik mijn eerste pak kv gekocht en heb maar de bio gekocht.

Deel Deze Pagina