Nou het staat er eigenlijk al! Waar hadden jullie kids na de 1e vaccinatie last van, wanneer begon het of hadden ze helemaal geen last? Bijv. zoals huilen, koorts, veel slapen etc. en begon het dan meteen of pas later op de dag? Mijn zoontje heeft vanmorgen z'n 1e prikjes gehad en ik ben gewoon een beetje benieuwd hoe het zou kunnen gaan 😁
Hier had ze nergens last van. Alleen wat chagrijnig, omdat dr schema in de war liep. Van alle anderen heeft ze trouwens ook nooit last gehad, dus je hoeft er niet persé iets van te merken hoor.
Veel slapen en beetje verhoging. Na een dag was het weer over. 2e en 3e prikjes nergens last van gehad.
Heel veel slapen, 2 dagen lang. Iets wat hij toen normaal niet deed.. Ik verheugde me toen op de tweede prikjrs maar toen Helaas niet meer veel geslapen
Bij de eerste prikken om wat meer slapen na nergens last van. Bij dl werden de bijwerkingen naarmate ze er meer had gehad ook iets meer maar bleef altijd beperkt tot een beetje koorts.
Fijn al jullie reacties! Nou ben benieuwd! Hij slaapt sowieso idd beter dan normaal! Haha, normaal is het overdag slapen best lastig! Verder hou ik z'n temperatuur natuurlijk ook in de gaten....
De oudste sliep altijd erg goed na de prikjes en had nergens last van. De jongste heeft 2 wkn geleden z'n eerste prikjes gehad en hij heeft wel paar dagen last gehad, verhoging,slechter drinken en slechter slapen.
Mijn oudste had vooral last van de te strakke broek die ik hem had aangedaan. En dus na de vaccinatie weer aan moest.. Verder bleef het bij iets verhoging en wat meer slapen. Niks raars.
Zoontje had toen wat verhoging en sliep heel erg veel die dag. Dochtertje had helemaal nergens last van
1ste enting veel slapen en einde van dag in 3 uur tijd van 38,5 naar 41,5 .. Volgende dag geen last meer behalve iets meer slapen nog..
Toevallig heeft mijn zoontje ook vandaag zijn eerste vaccinatie gehad. + nog een vaccinatie omdat hij te vroeg geboren is. Dus prikje in beide bovenbenen. Die zijn nu dubbel zo dik en zodra hij beweeg ga hij huilen.. Veel pijn dus.. Hij val wel in slaap.. Heb hem dernet een beetje perdolan gegeven en hij is gelijk een stuk rustiger.
Mijn dochter heeft bij geen enkele vaccinaties last gehad. Mijn zoon heeft nu 2x vaccinatie gehad en heeft 2x bijna 40 graden koorts gehad.
Dag zelf veel slapen Dag erna koorts en huilem huilen huilen. Keren daarop ook, gister laatste keer gehad voorlopig!!