het klinkt misschien stom maar de borstvoeding wil niet in dikken met pap tenzij ik er mega veel pap in doe en dan krijgt ze de fles niet meer leeg.. met kv doe ik 3 schepjes volkoren pap er in en dan is het perfect, laatste beetje moet ze wat meer moeite doen om het er door te krijgen maar het eerste deel is netjes dik. maar als ik de pap wil maken met borstvoeding dan moeten er ruim 7 scheppen pap in en dan nog is het niet top.. bij te dun word mn meis boos omdat ze dan te grote slokken krijgt met de pap speen en door een normale speen past het dan niet.. ben ik nou gek..
Neuh...niet gek. Kan idd niet. Andere pap kopen. Weet zo alleen ff niet welke werkt. Ik maakte gewoon pap met half borstvoeding half kunstvoeding.
als fles voor het slapen gaan wil madam geen kv ook geen half om half. iemand enige idee wat wel werk? rijstebloem lust ze niet, dus graag iets van een volkoren pap..
Enzymen in borstvoeding maken dat het weer dun wordt, hier om die reden eigenlijk nooit pap gegeven; was altijd een gedoe en voegde verder weinig toe.
Ik gaf in de ochtend altijd een klein bordje pap. Ik kookte dan de borstvoeding, er gaat veel kapot, maar bindt wel! En voor die 100 ml per dag vond ik het nadeel niet erg. Beter gekookte borstvoeding dan ongekookte kunstvoeding!
Biobim gaat redelijk maar wordt toch ook dun op den duur. En het meurt!! Ik verhitte de borstvoeding ook om pap te maken, idd nooit veel dus dat vond ik best kunnen.
Vond ik ook teveel gedoe en mijn dochter lustte geen kunstvoeding (of koemelk), dus dan maar geen pap. Boterham en borstvoeding is veel makkelijker...
oh echt?! nou ik zal dat koken onthouden idd maar wat een gedoe zeg. wist dat helemaal niet. de pap is vooral voor de nacht als iemand anders het geeft. maar dan houden we het gewoon op pure bv