Morgen onverwachts naar WILDLANDS

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door MamMo, 26 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Hoi,
    Mijn collega bood mij onverwacht gratis kaarten aan voor Wildlands. Ze moeten gebruikt worden voor 30 april. Maar onze enige mogelijkheid is eigenlijk morgen...

Ik zie op de website dat bepaalde attracties gereserveerd kunnen worden. Zou dat nodig zijn? Of kunnen we dat morgen ter plekke regelen.

Wat moeten we zeker niet missen met twee jongens? 1 bijna 4 en de ander is 6.

Morgen is het natuurlijk koningsdag. Zou het dan juist wel of niet druk zijn?

Verder nog dingen waar we rekening mee moeten houden?

Alvast bedankt voor het mee denken,
    Mo

2. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.875
    4.131
    113
    Ik ben er al vaak geweest maar heb nooit gezien dat je wat kon reserveren eerlijk gezegd...
    Hier 2 jongens van 5 en 7 en die zijn wild op de vrachtwagen waar je in kan.
    Daar staat vaak een rij midden op de dag dus wij gaan daar meestal 's morgens gelijk naar toe. Dan kan je zo instappen.
    Is in de serenga.

In de jungola is de boottocht erg leuk (ook een rij) en het klimparcours boven door de hal.

En in nortica is de arctic 1 erg leuk. Is een 3d film.

Verder vinden ze bij ons het zeeleeuwentheater wel leuk.
    Natuurlijk zijn de voederdemonstraties ook altijd leuk.

Wildlands is eigenlijk 3 delen. Nortica, serenga en jungola. Je kan alleen van de 1 naar de ander via het kompasplein voor in het park.
    Binnen in amazia of zoiets is een grote speeltuin met ook horeca. Ook best leuk.

Ik vermoed dat de drukte wel mee zal vallen eigenlijk. Wij gaan zelf toevallig naar dierenpark amersfoort en bij veel parken zag ik dat ze geen echt drukke dag verwachten dus neem aan daar ook niet (tenzij er heel veel mensen hun kaartje nog willen opmaken ).

Veel plezier!

3. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Ah super! Bedankt voor je tips!

4. Volgens mij loopt hier ook een topic over bij vakantie en vrije tijd.

Heel veel plezier alvast!

Deel Deze Pagina