Hoi, ik heb een vraag ik hou sinds vandaag vocht vast in mijn enkels. Heb pas over ruim een week weer controle. Weet iemand wat je kunt doen tegen vocht vast houden? Groetjes Mandy
voeten omhoog! En je zou minder zout kunnen gebruiken. Al werkt dat niet altijd, bij mij in ieder geval niet. Ik voel me net een kameel
Voeten omhoog en veel drinken, vooral water. Komkommer is vocht afdrijvend en brandnetel thee. Helaas komt het warme weer nu ook niet ten goede. Ik hou al een paar weken vocht vast en nu met dit weer alleen maar nog meer.
Lig nu met mijn voeten omhoog op de bank! thx voor de reacties! Hoop maar dat het weer gaat vriezen Voel me net een olifant.
Je zult toch echt aan het water moeten! Het klinkt tegendstrijdig, maar door heel veel te drinken stimuleer je je nieren juist om meer vocht af te drijven. Ik heb gewoon standaart zo´n anderhalve literfles water bij me staan waar ik ook ben, zodat ik het ook niet kan ´vergeten´. Verder een flinke pot brandnetelthee zetten inderdaad, bleekselderij werkt ook vochtafdrijvend. Maar nogmaals, minder of weinig drinken maakt het alleen maar erger! Ik heb het ook een beetje in mijn voeten. Valt denk ik bijna niet aan te ontkomen zo de laatste weekjes Succes!
Ja ik heb zo'n kan van tuperware waar je drinken in kan doen, dat is een 2 liter kan die moet ik op het einde van de dag helemaal leeg hebben.
Vochtafdrijvers zijn o.a.: Knoflook en uien (alleen ga je daar ook van stinken )[/*:m:3h5wafrg] Asperges[/*:m:3h5wafrg] Bietjes[/*:m:3h5wafrg] Spruitjes en kolen (alleen ga je daar ook veel scheten van laten )[/*:m:3h5wafrg] Worteltje en radijsjes (voor de gezonde snacks)[/*:m:3h5wafrg] Selderij (lekker met wat boursin erop!) [/*:m:3h5wafrg] Komkommer (was al genoemd) en tomaat[/*:m:3h5wafrg] Genoeg mogelijkheden