Toen Julian 6 weken was is er een afplatting van 110% gemeten, dit is erg hoog en een voorkeurshouding. Nu kwam de fysio gister weer om een nieuwe meting te doen, ze zei: 'ik doe geen meting want de afplatting is weg en ook de voorkeurshouding is over'. Wat een opluchting. We hebben er wat tijd en energie in gestoken zowel wij als de kleine man en het is goed gekomen. Hopelijk ook een opsteker voor andere mama`s en papa`s die een kindje met een afplatting hebben. Hou vol en wees er optijd bij, het kan goedkomen!! succes voor iedereen die met de oefeningen en aanpassingen bezig is!!
Gefeliciteerd!! Liam had oowk een afplatting van 110%,, dit is afgezakt naar 104% ( dit is gemeten 2 maand terug gemeten ) de fisio vertelde dat het alleen maar minder ging worden omdat Liam de hele dagen op de buik ligt waardoor de spier zegt recht trekt zeg maar Good Luck voor de mensen die nog bezig zijn,, het helpt echt Zelfs nu het goed is ben ik nog bezig met de aanpassingen het gaat super zow Liefsz
Ow wij hebben zoveel gedaan - zijligkussen dag en nacht - op 2 manieren tillen, de krampjes houding en wang tegen wang - in de box helemaal tegen de zijkant aangelegd, zodat hij zijn niet voorkeurskant zou gaan gebruiken. - fles geven met je benen op de bank, kindje op je benen leggen, fles aanbieden aan de niet voorkeurskant, pas geven als hij zijn hoofdje gedraaid had. Bij BV weet ik het niet, om en om denk ik. en nog wat kleine dingetjes
Ze zei hier ook hou het in ge gaten, wees op zijn voorkeurskant alert. Hij draait nu op zijn buik en dat doet hij dus via zijn vroegere voorkeurskant, je blijft er mee bezig het word een manier van leven zeg maar. Fijn he...als het helpt!
Hier oowk zijligkussen (nu nog haha hij slaapt niet meer zonder ) Andere arm voeden dus idd de niet voorkeurshouding kant,, Hele dagen op de buik leggen,, Andere kant op de aankleedkussen zodat hij als hij je aan wil kijken de andere kant dus de goede kant op moet kijken,, Anders dragen zodat hij zijn hoofd op moet tillen,, Als ik hem uit de box moest halen,, eerst op de zij en dan pas tillen zodat hij de spieren in de nek gebruikt waardoor zijn hoofd bij trekt,, Liefsz
Super joh! Toch een hele zorg minder en zo zie je maar dat alle energie die jullie erin hebben gestoken niet voor niets is geweest