onze dochter is nu bijna 6 maanden en we geven haar vanaf de geboorte al friso hypoallergene voeding, nu is mijn vraag moet je dat altijd blijven gebruiken, of kunnen we vanaf 6 maanden overstappen op friso 2 standaard? ik weet niet tot welke leeftijd kinderen een allergie kunnen ontwikkelen? het is ons aangeraden haar dit te geven omdat ik allergisch ben. ik ben voornamelijk allergisch voor parfum shampoo enz niet voor voeding of iets dergelijks. als we standaard kunnen gaan gebruiken, moeten we dan de hypoallergeen afbouwen of in 1 x stoppen en beginnen met standaard? zit er geen smaak verschil aan zodat onze dochter het misschien weigert? alvast bedankt
De eerste 6 maanden is de kans op een allergische het grootst, omdat de darmpjes dan nog erg onrijp zijn. Na 6 maanden mag je ook overgaan op de Standaard voeding. Je kunt zeker tijdelijk de hypo allergene voeding mengen met de Standaard opvolgmelk, dat kan geen kwaad. De smaak van de Standaard voeding is iets minder bitter. Groeten eveline