ik heb uit nood van het weekend over moeten stappen op FV, er kwam te weinig uit de BV, Hij heb in begin ng 2 poepluiers gehad, maar nu een klein dagje nog geen poep wel goede plasluiers... zou het de overgang zijn dat het even duurt? hij doet het op de FV veel beter nu met slapen en dergelijke.... nu is hij wat onrustig.... misschien last van ontlasting? herkent iemand het?
ik herken het wel wat je zegt Terence die gaat nu ook over van bv naar fv en ik heb al 2 dagen geen poepluier gezien echt raar. ik maakte me al zorgen . dus het nummer opgebelt(09900-8864) en die zeiden dat door de overgang of door fv voeding zelfs een week geen poepluiers zal komen. echt raar voor zulke kleintjes. ik merk nu ook dat hij minder last heeft van krampen, maar hij laat wel behoorlijk veellll windjseessss en die ruiken niet erg fris. vast door de fv. gr loesmari maar goed we wachten af maar ikherken het hoor wat jij zegt.
Je beebje moet toch wennen aan de overgang naar fv, dus kan zijn dat de ontlasting anders is en dat is dus vrij normaal! Meestal wordt de ontlasting dikker!