als ik bij Belle de fles uit haar mond haal en er zit nog in begint ze toch te krijsen zo van kom op de rest wil ik ook en inderdaad als hij helemaal leeg is doet ze dat niet grappig ze weten het precies slimme baby`s
Ja vaag is dat he ah ja... we hebben dan inderdaad slimme kindjes op de wereld gezet hehehehe.... @Emmie, heb je er geen last van nog? Stuwingen ofzo?
hahaha ja wie wil dat nu niet alle baby's en helemaal als jij alleen maar in de buurt bent hahaha ze ruiken je gewoon pffff
haha ja idd! verslaafde! maar wel heel leuk hoor! Maar ja in het begin met afbouwen heb ik wel heel erg last gehad van stuwing, maar nu al minder hoor! af en toe nog ff....maar ja als seff er nu nog steeds zo vaak aanhangt heeft het niet echt een kans! haha
Ja het heeft wel een kans, maar kijk als je het niet erg vind zou ik het gewoon nog effe zo laten joh... hij vind het ook fijn
zo kom je toch ook van je stuwing af. ik kolfte het weg jij geeft het aan seff vind het helemaal niet gek. hij blij en jij blij.
ja jullie hebben helemaal gelijk! maar denken jullie niet dat hij er dan strax zo aan gewend is... en dan zit hij alleen met pappa thuis...dan hebben we een probleem, maar ja zal misschien ook wel loslopen!
Ah ja dat loopt ook wel weer los hoor... zou het gewoon zo laten, hij vind dat fijn, en is de fles toch al gewend, dus paps kan hem dan gewoon een flesje geven.. en dan kan hij de borst alleen maar krijgen als jij er bent... en als jij niet thuis bent dan heeft hij dat benul toch niet want hij ruikt je niet zeg maar
haha zou je denken? grapppig is dat zeg! maar ik ga weer, krijg helemaal van die computer ogen.....ppffffffff, spreek jullie laterrr! haha
Tja , kan niet zeggen dat ik er trots op ben dat ik 9 maanden bv gegeven heb , omdat het iets " natuurlijks " is. Waar ik wel trots op ben is dat ik mededankzij de hulp van een hele goede kraamhulp er niet eerder de brui aan heb gegeven. Het heeft bij mij een dikke week geduurd om mijn bv fatsoenlijk op gang te krijgen , want er kwamen maar een paar druppels uit. Isabella werkte ook niet echt mee , want ze lag de eerste weken zowat de hele dag te slapen. En je kon haar met geen mogelijkheid wakker maken.. Ik ben met 6 maanden begonnen met bijvoeding en sinds een week of 3-4 drinkt ze nog maar 1 keer in de week een slokje mamamelk. Ik ben blij dat ik geen last heb gehad met afbouwen.
@Linda Welcome! Ik vind het super knap van je dat je het zo lang hebt kunnen geven, wou dat ik het zo lang heb kunnen doen, maar helaas..... en nu geniet je kleine meid er nog af en toe van niet waar En heeft ze al tandjes? Vraag me toch af of je dat voelt zeg maar .. Groetjes, brigitte
hoi Linda, welkom hier. 9 maanden nou dat is netjes. gr van Chantal. hoi Onzewonder, ik bedenk mij net dat we verkeerd gerekend hebben. want 180+6 is bij elkaar 200 dus is het 6 x 200 =1200 dus 200 te veel. dus denk dat 210+7 =230 x 5 =1150 is wel minder maar nog 150 te veel. maar ik heb het ook gedaan en Belle is er niet slechter op geworden. gr Chantal.
nee we houden gewoon wijs onze mond hihi... weet je ..... het is ook erg hoor... kun jij ergens lezen over de niertjes van de baby's zeg maar en die 1 liter?