van BV naar KV maar zeer zeker ook trots!

Discussie in 'Voeding' gestart door , 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hallo allemaal,

Hoe is het hier?

Jeetje zeg 9 maanden BV vol gehouden, ik vind het knap. Mijn streven was uiteindelijk 6 maanden............maar heb maar een maand gegeven.

Ik zal ook niets zeggen . Zou het echt zoveel kwaad kunnen?

Vandaag met onze kleine meid voor het eerst naar het CB geweest. Wij mogen proberen om de voedingstijden te rekken en de voeding op te hogen naar 6 X 120 cc. Ze drinkt nu 7 x 100 cc . Ongeveer dan.
    Gelijk vandaag maar proberen om de voedingstijden te rekken en hopen dat ze zo meer gaat drinken.

Welke speen gebruiken jullie? Anouk heeft nogal de neiging om haar fles super snel leeg te drinken wat weer krampjes kan geven.........

@ wonder jij bent toch weer begonnen met werken?

Groetjes Lin

2. Niet meer actief

@Lin nee gelukkig nog niet ;) morgen is officieel me laatste vrije dag hahaha en woensdag weer aan die arbeit!

Ik gebruik de difrax fles speen S en dat gaat prima. En de tijden te rekken is een goed idee... hoe gaat het eigenlijk met de nachten?

3. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    @wonder..............pffffffff je hebt nog even dan om te wennen aan het idee om weer te gaan werken. Of heb je er wel een beetje zin in?
    Het lijkt me zo dubbel ergens wil je werken maar aan de andere kant is thuis zijn ook wel lekker.
    Maar goed ik heb nog 8 weken vrij.

De nachten gaan opzich wel redelijk goed. Ze komt een keer meestal rond 03.30 uur en dan smorgens om 07.00 uur weer. Haar laatste fles krijgt ze tussen 22.00 uur en 23.00 uur.
    Niet verkeerd volgens mij voor een kleine die nog geen 5 weken is .

4. Niet meer actief

nee idd Lin dat is netjes, Joaquin had dat ook altijd rond kwart over 3 gek he ;)

Maar 8 weken nog joehoeeeeee geniet er lekker van meid... ik hoef ook maar tot 28 sept te werken en dan alweer 1 week vrij ;)

5. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    hoiho!

Chantal en Onzewonder: het gaat om de hoeveelheid vocht per dag! Die mag niet boven de liter komen!

Als het goed is doe je 180 cc water en 6 schepjes, komt neer op 200 voeding, maar is maar 180 cc mm..snappe jullie nog?

dus 5 flessen van 180/6 is 900cc vocht, daar is dus niks mis mee!
    6 flessen is dan ind. teveel! Maar geen 1200cc, maar 1080cc

en 4 flessen van 210/7 is 840 vocht, ook niks mis mee!
    En ook daar is 5 teveel.

Bij 210/7 geef je dus 4 flessen en bij 180/6 5 flessen...tenminste maximaal dna he, mag altijd minder! hihih Maar dat zullen die kleintjes wel niet pikken!
    mmm, ingewikkeld! hihihihihihi

Iemand 9 maanden BV als ik ff zo snel lees? ZOOOO respect! Goed hoor!

@lin: Tijn is een luie drinker, dus doet uren met een speen voor zijn leeftijd. hihih Hij heeft nu 100% comfort en gebruitk speen 4 van avent. dan doet hij er 20 minuten over. speen 3 moet hij eigenlijk, mar dan is hij een uur bezig..pffff en daar heb mama geen zin in! hahahahahah
    Als Anouk haar fles te snel leeg heeft, moet je een speen zoeken die kelinere of minder gaatjes heeft, speen 1 van avent?

Hier begint Tijn weer te spugen..wordt er gek van! Gebruik 100% comfort ging 2 weekjes goed en nu begint hij inene weer te spugen. Ik wil niet dat hij medicijnen krijgt, dus hoop dathet snel were goed komt. Donderdag naar het CB dus vragen of hij misschien andere voeding moet... Welke antispuugvoeding heb je nog meer? heb nu Frisio!
    Ook heeft hij veel last van verstopping...maar die comfort is tegen spugen, verstopping en krampjes, en Tijn doet alles weer!..mmmm..gek kindje heb ik toch! hahahaha Hij is gewoon imuum geworden! hahahahahahahhahahahahahha

dikke kus miek

6. Niet meer actief

Hoi Hoi Miekie, ah ja we geven hem en haar teveel we weten het schaam schaam maar met minder neemt hij geen genoegen meer :( we zeggen gewoon niks op het cb hahaahahhaahha tegen die lui moet je ook nooit teveel zeggen, want alles wat je doet is toch nooit goed (althans hier dan he )

en nutriton al gebruikt? 2 schepjes erbij? en anders heb je van Nutrilon Omneo, bij mijn zus werkte dat wel moet ik zeggen... hier werkt de Nutriton wel moet ik zeggen.

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wij hebben de avent speen nr 1. Anouk drinkt in 10 minuutjes haar fles leeg. Zijn er nog andere spenen die nog minder voeding geven. ( waar ze dus meer haar best voor moet doen )?

Ja genieten doe ik zeker van mijn verlof. Maar ook ik ga dan 3 weekjes werken om vervolgens lekker weer een week vrij te zijn.

Ga je nog weg wonder?
    Wij gaan naar huttenheugte

8. Niet meer actief

Wij gaan inderdaad nog weg, maar naar dld omdat de parken in NL vol waren met die actie van batavus... dus jah.. wij gaan 1 oktober t/m 5 oktober dus lekker metm ijverjaardag ;)

Wat je kan doen is een speen kopen die helemaal geen gaatje heeft, en daar zelf een gaatje met een naald in maken...

9. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Dan morgen maar op stap voor een speen zonder gaatje.

Hadden wij geen last meer van van die batavus aktie. Kunnen daarom lekker in NLD blijven.

Eet smakelijk !

10. Niet meer actief

ah ja dld t is net over de grens bij groningen t gaat om t idee zullen we maar zeggen ;)

11. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Das waar en je bent er even uit.

12. Niet meer actief

Nou ben blij toe hoor... we zijn nog nooit echt samen effe weg geweest ja 1x naar parijs maar that's it!
    Volgend jaar gaan we ook voor het eerst echt op vakantie 2 weekjes met Joaquin :) heb er nu al zin in hahahaha

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wij hebben vorig jaar nog een grote reis gemaakt en het souveniertje is nu 1 maand oud .

Volgend jaar kijken we ook wel weer of we vakantie gaan vieren met ons 3tjes

14. Niet meer actief

hahahaha waar ben je geweest als ik vragen mag?

15. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    een rondreis door mexico

16. Niet meer actief

Ow leuk joh.... ik heb heel effe in de USA gewoond, en ben toen met dat gezin ook naar Mexico geweest, maar dat was een giga slecht gedeelte van Mexico dus niet zon pretje om er te zijn zeg maar.... aangezien ik toen top figuurtje had, lange blonde haren en blauwe ogen uhhh not done daaro ;)

17. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wat een geweldige foto heb jij trouwens van jullie bink. Heerlijk.

18. Niet meer actief

THANKS :) smelt ook altijd weg bij hem hihi... heb je ook een foto van Anouk?

19. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi dames,
    weer gezellig aan het kleppen :) :) :)
    leest leuker dan het andere topic moet ik zeggen ;) ;) ;)

Belle is echt vreselijk verkouden gewoon niet leuk
    ze heeft van 6 uur t/m 9 uur gehuild.
    dacht mischien heeft ze nog honger dus heb een flesje
    gegeven maar nee heeft ze niet op gedronken.
    luier was ook niet erg smerig heb maar wel een nieuwe
    om gedaan.
    nu ligt ze toch eindelijk te slapen.
    zo zielig de arme schat.

gr chantal.

20. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Wij gaan de 1e week van oktober 1 week weg met vrienden en onze baby's maar waar weten we nog niet, gewoon last minute boeken.

@chantal: zielig he als ze niet lekker zijn

Deel Deze Pagina