aaaaaaaaaah knuffie voor Belle ik hou van knuffelen haahahhaha.... Nou voor Eleonora dan ook maar hihi.... zo weer genoeg geknuffeld... Joaquin was ook verkouden, maar het lijkt wel weer minder te worden moeti k zeggen, van die pulkjes in zijn neus zo zielig hahahaha pulk ik er maar weer uit he.... Waar ga je heen dan? Of waar wl je heen bibiche.. en inderdaad hier is het 100x gezelliger
Nou we weten eigenlijk niet waar we heen willen, waar het warm is Liefts een vakantiehuis huren zodat we gewoon relax aan het zwembad kunnen liggen en de beebs gewoon in bed in kamer want in een hotel of app. durven we dat niet te doen maar wel als je echt alleen dat huisje huurt.
oooww dat is lekker jah! in portugal hadden mijn oom en tante met nog een stel en een paar kiddo's een dikke villa gehuurd..was niet duur geloof ik... als je wil kan ik het weleens navragen hoe of wat
Ja ik ook wel hahahahhaha.. maar het is in Faro dat weet ik nog wel, en het huis is van iemand waarbij mijn oom werkt zeg maar.. dus zal eens effe fonen vanmiddag voor je... wie weet is het wel wat
haaaaai Zooo hele gesprekken! Heerlijk elkaar lekker maken betreft vakantie! Wij gaan over 3 weekjes weg! Zjn al een jaar niet geweest dus heb zoooooooooooo veeeeeeeeel zin! Normaal gaan we drie keer per jaar..pfff..das verleden tijd! hihihih onzewonder, je heb gelijk dta je je uk meer geeft, als hijd at nodig heeft! Ik kreeg vroeger als kind suikerwater, ik bleef huilen om eten, dus moest me ma me suikerwater geven! hihihih Ik heb vandaag CB gebeld, ivm naar 4 flessen gaan. Nou daar vinden ze hem nog te klein voor, en moet bij 5 flessen blijvene n hij moet ook wakker gemaakt worden voor de 23 uur fles, anders is de tijd tussen de voedingen te lang...pffff....wilde er eigenlijk vanaf, want kom gewoon niet uit met de voedingen! Ik ga hem maar minder geven per fles..hihihihi hier dus omgedraaid probleem..ik weet niet hoe ik 5 keer 180 binnen moet krijgen bij hem..na 4 uur wil hij gewoon nog niet eten! zo straks ff shoppen voor Tijn, hij wordt groot! Gaat veel te snel, 62 wordt nu toch echt te klein, tenminste zijn broeken! Hij heb hoogwater! hihihii dikke kus miek
ooo vergeet helemaal! Dikke kus en knuffel voor belle! Zo zielig als die kleintje ziek zijn! kus miek
Haaaaaaaaaaai Miekie, hmzz omgekeerd probleem inderdaad.... maar ken iemand van de mei mama's haar kindje is circa 3 weekjes ouder dan tijn, maar die zit ook al enige tijd op 4 flesjes hoor... krijgt ook al sinds 2 weekjes ofzo bijvoeding... en groeit als kool hmzz vakantie wil ik ook hahahahaha nog een maandje en dan effe centerparcs... is toch iets he....
Denk dat ik wacht tot we terug zijn van vakantie. Dan is hij 4 maanden en een week. Dan ga ik er een fles vanaf halen en met een fruithap beginnen!(dat lijtk em zooo schattig! en hij heeft een moielijke stoelgang en zodra je met bijvoeding begint gaat dat stukke beter zei het CB!) Komen 5 okt. terug en dan heb ik ook niet dat hij misschien extreem moet wennen ofzo hahahah Snap? Wil wel een rustige vakantie! hihi en nu hij die fles van 23 dus nog blijft krijgen, kunnen we tenminste nog lekker uit eten op vakantie, zonder dat hij in zijn bedje ligt voor de nacht! mmm..ja wacht nog paar weekjes! Centerparcs is ook leuk! Ff volhouden en je gaat weg! Wij gaan dus 25 sep, 10 dagen naar spanje! Heerlijk! Mijn ouders hebbend aar een huis, dus dat is wel makkelijk met Tijn, campingbedje etc. staat er al! ben wel heel benieuwd hoe dat gaat in het vliegtuig, 2 uur vliegen! spannend! Mmmm..moet hem in mijn paspoort bij laten schrijven! deze week pasfoto maken, anders dadelijk te laat! hahahaha kus miek
hoi meiden, gelukkig gaat het wat beter met Belle echt een verschil met gisteren. bedankt voor de knuffels en kussen. ze drinkt vandaag wel erg weinig en dat is voor kleine melkmonster erg raar. maar ze zou wel niet meer nodig hebben. en tijn wil naar 4 uur nog niet drinken wat een verschil met Belle die vind 3 uur echt genoeg en dan is het krijsen . en dan moet je haar zien happen naar die fles of ze nooit de fles krijgt echt lachen. gr van Chantal.
ik ben vandaag op de gewone nutrilon gegaan en het gaat goed. heb al 2 flessen gegeven ze slaapt niet meer maar ook zeker niet minder.
Dag ladies, sorry sorry maar uhh deze dame is weer aan het werk en dus giga moe hahahaha.. is ook wel weer zwaar zeg werken en een kindje Kom ik ook wel weer overheen... Effe reageren nu.. @Miekie Nou succes met de pasfotos maken hihi, mag niet zijn tanden laten zien he en een huis in spanje damzz mogen wij die ook een keer huren en je hebt helemaal gelijk met die bijvoeding.. om heel eerlijk op te biechten heb gisteren en vandaag Joaquin laten proeven van het fruithapje in het begin jakkie hij trok me een bekkie hahahahha een beetje op zijn lipjes gedaan zeg maar om hem alvast een beetje te laten wennen, maar vandaag nou hij kon er niet vanaf blijven maar helaas voor hem, het blijft bij proeven zeg maar 1 lepeltje hooguit en dat voer ik langzaam elke week op met 1 lepeltje erbij zeg maar totdat ik zeker weet dat hij geen uitslag of iets dergelijks ervan krijgt en zijn ontlasting uiteraard wel gewoon goed moet gaan. @Chantal hahaha verveelde je je vandaag Dus toch maar over op de Nutrilon hoe gaat het nu? Hoeveel flessen heeft ze inmiddels al geproefd Hopelijk gaat dat inderdaad goed ik hoor het wel van je ok. Ik ga nu echt snurken morgen weer een daggie werken en dan weekend joehoeeeeeeeeeeeee want ik mis me ventje wel Knuffel
hoihoi! @ chantal: wat fijn dat Belle zich weer wat beter voelt! Top! Zo zielig een ziek kindje! lache he dat mondje wat de speen van de fles af wil rukken als ze de fles zien! hahaha HAP HAP! Als Bellehet op gewonen voeding net zo goed doet, zal ik die lekke rblijven geven! of is er alweer verandering ingekomen? @onzewonder: hoe was het gegaan je eerste dag! Je schrijft dat je moe was, maar miste je joaquin erg? ja huissie is echt mega relaxe! Tis gewoon een compleet huis met 4 slaapkamers, 3 badkamer sen zwembad! Dus als Tijn zijn dutje moet doen liggen wij bij het zwembad! Heerlijk! FF vraagje: hoe koemen jullie aan Joaquin zijn naam? Heel appart! Gister lange dag geweest! Eerst pasfoto's laten maken, zo schattig! Lekker ontdeugend koppie! Bij laten schrijven in papa's paspoort, maar wil ook een ID kaart hebben, wat ik kan nu niet met Tijn alleen het land uit! Zo vaag! Alleen mijn man kan dat! Ik mag niet mijn man zijn paspoort meenemen als ik met Tijn ga reizen..grrrrrr Daarna naar het CB: meneer kreeg weer 2 prikjes! Hij vind dat zo erg! Krijzen wat hij deed, niet normaal! haahahahha Maar geen last van gehad verder, geen pijn, geen koort, niks hard etc. Toen door naar Rotterdam, mijn ouders waren eindelijk weer eens in NL... Bij CB toch nog een keer gevraagt betreft fles eraf, maar hij mag het echt niet. Hij is te klein voor een 210 fles, en als ik er dan een fles af zou halen krijgt hij 4x180 en dat is te weinig, en 4x210 mag hij niet! pfff..zeikerd. Nu afgesproken dat als we terug van vakantie komen we het mogen gaan proberen. O enne...Tijn is mega groot! 7 kilo en 66 cm! hahahahahahha Hij is van 26 mei! Net 3 maanden! lache he! Zi eje daar baby's die even oud zijn en 10 cm kleiner! lol! Nou meiden, werkse voor diegene(ik heb volgende week 3 solicitaties!) en anders een fijne dag! Ik ga ff naar de ikea! Shoppen! kus miek
hoi meiden, Belle doet het heel goed op gewone nutrilon ze werd gewoon om 6 uur wakker vanmorgen net als altijd. vandaag is ze naar de kdv en daar gaan ze ook gewone geven ben benieuwd wat hun vinden. Tijn is echt lang zeg past goed bij de rest van de meibaby`s zijn allemaal best wel lang. Belle is 65cm en bijna 7 kilo. veel plezier met shoppen en succes met de solicitaties.
@chantal: Wat fijn dat belle nu gewone nutrilon krijgt, en het gewoon werkt! Toppie! Ze leren het wel! hihihih Ja tijn is ongelovelijk lang! Niet normaal! Maar wel stoer voor ene jochie! Pfffff...Tijn heeft vanacht niet geslapen! Ben verrot! Geen idee hoe het komt, maar eerst van 23 tot 2.30 geslapen en daarna elk half uur wakker! Hij huilde niet maar jengelde! Steeds aai over in bol en tut en hij viel weer in slaap voor een half uurtje, m vervolgens weer te gaan jengelen! pffff...ben verrot! Hij had duidelijk geen honger, was wel aan het hikken..hopen dat vanacht weer normaal gaat, zelf toen hij net geboren was sliep hij nog meer! hahahahahahahahahhahahahahahahah Eergister prikjes gehad, kan het daarvan komen? Maar moet hij daar dan niet gister al last van hebben gehad? kus miek
Dag dames, daar was ik weer @Miekie, jaaaaaaaaa ik miste Joaquin giga.... en hij mij ook de arme schat! maar ja wat moet dat moet niet waar... het 1e werkweekje zit er gelukkig weer op... dus kan nu 4 dagen genieten van me binkie Hoe is het met Tijn? maar uhhh hoezo mag dat niet joh? Die fles eraf? Ik geef Joaquin nu 2x 210 en 3 x 180 en waarom zou hij geen 4x 210 mogen? OP de pakken van de FV staat ook wat anders niet waar... snap er geen snars van hahahaha En de naam Joaquin, ja dat is nog steeds een goede hahaha... Steef heeft hem verzonnen, maar ik ken de naam van een voetballer/acteur dus ja.. het is een Joodse naam komt van Joachim af... @mama van Belle ja gek he... die lengte van alle mei baby's lijken idd allemaal lange kindjes... zelfs de prematuurtjes dus Tijn past er precies tussen 18 september mogen wij weer voor de prikkie ben benieuwd wat onze bink dan weegt Mooi om te horen dat het goed gaat met de voedingen.. nu nog steeds trouwens? @Miekie die prikkies daar kan het nog idd van komen...me zus had mij ook gewaarschuwd dat het zelfs nog een weekje naderhand kan komen... aaahh knuff voor Tijn
hoi miekie, ik weet niet of het door de prikjes komt Belle heeft gelukkig nog green last naar de prikken gehad. wel vermoeiend om het half uur eruit hoop dat jij ook een beetje bij kan slapen. een hele dikke knuffel voor tijn hoop dat hij vanavond weer lekker gaat slapen. hoi onzewonder, het gaat hier heel goed op gewone voeding had het niet gedacht dacht dat ze echt de forte nodig had zo zie je maar weer. nog bedankt voor de tip. alleen op het kdv heeft ze veel gespuugt denk dat ze daar verkeerde speen gebruiken ofzo. moeten we maar weer even bespreken. groetjes van de mama van Belle