van BV naar KV maar zeer zeker ook trots!

Discussie in 'Voeding' gestart door , 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    @Lina hahaha verkeerde topic... jammer maar weer zullen we maar zeggen ;)

    @ Chantal... raar is dat he... met die forte dan. Maar Joaquin spuugt ook best wel veel, maar geef hem dus die Nutriton 2 schepjes en dan bijna niet meer.. Moet het nu ook even op het KDV afgeven zodat hun het daar wel hebben, want dat zit niet in de prijs wel de voedingen maar de extra's zoals Nutriton niet he jammer ;)
     
  2. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    bij ons kdv hebben ze wel nutriton en ze doen er 3 schepjes in net als ik doe.
    snap het ook niet.
    bij ons zitten weer niet de luiers bij de prijs in.
     
  3. Niet meer actief

    hahaha raar he.. hier ook de luiers en de fruithapjes e.d. dus dat is wel top dacht ik zo.. mijn zus betaald 30 euro minder als ik maar moet zelf voeding/luiers meenemen..
     
  4. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    de fruithapjes maken ze daar zelf
    wil ik ook gaan doen

    en op 27 sept komt er een fotograaf maken
    ze een groepsfoto en een foto van Belle alleen
    ben erg benieuwd.
     
  5. Niet meer actief

    Ow leuk, ik weet eigenlijk niet of ze dat ook bij ons doen, zou wel gaaf zijn eigenlijk... ik wil graag de baby cook.. zou dat wat zijn denk je?
     
  6. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    wat is dat de baby cook?
     
  7. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    heb via google gekeken dat is zeker en mooi
    ding zeg
     
  8. Niet meer actief

    Dat dacht ik... is echt een super ding.. .dus ik wil die graag voor mijn verjaardag hebben, maar goed ik wil ook al de mama fiets hahahaha
     
  9. Lin71

    Lin71 Fanatiek lid

    19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hallo ,

    Hoe is het hier? En met de kleintjes ook alles goed?
    Hier druk druk druk. Manlief heeft zijn r-arm in het gips waardoor alle zorg op mij neerkomt.
    Anouk is snotverkouden en krijgt momenteel weer om de drie uur een fles omdat ze maar 80 tot 90 cc per keer drinkt.
    vorige week zat ze op 6 flesjes nu weer op 7. Maar goed als de verkoudheid over is zal ze ook wel weer meer gaan drinken.
    Wel schenkt ze me nu iedere dag een big big smile.

    Groetjes Lin
     
  10. Niet meer actief

    Ahh dat is lief he Lin.... hier alles top! Maar doordat ze verkouden is kan ze moeilijker drinken das wel sneu he.. heb je niet zon pompje?
     
  11. Lin71

    Lin71 Fanatiek lid

    19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ja zeker heb ik zo'n pompje. En verder leggen we snachts een ui naast haar bed. ( ruikt smorgens helemaal naar een uitje ).
    Maar ze wil gewoon niet meer drinken.

    Vind het helemaal super als je dat bekkie ziet glimmen en dan die oogjes die stralen helemaal. Zucht.
     
  12. Niet meer actief

    Ja geweldig is dat he die glimlachjes... wacht maar totdat ze gaat schaterlachen... dat is nog mooier ;)
     
  13. Lin71

    Lin71 Fanatiek lid

    19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hoe oud was Joaquin toen hij ging schaterlachen?

    Onze kleine meid drinkt nu al drie dagen niet haar flessen leeg. Heb vandaag huisarts gebeld. Moeten haar in de gaten houden. Ze is erg verkouden.
    Ze drinkt in ieder geval wel 500 cc per dag.
    Verder een halve ui naast haar bedje. En neusspray .

    Hoe bevalt het om weer aan het werk te zijn wonder?
     
  14. Lin71

    Lin71 Fanatiek lid

    19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    @wonder gebruik jij ook medicijnen voor je PCO? Een vriendin van mij heeft ook PCO en is nu na het slikken van Metformine en acetylsalicylzuur zwanger van een tweeling. ( ruim 21 weken nu ).
     
  15. Niet meer actief

    Ik heb Provera (om menstruatie op te wekken) geslikt, clomid (werkte niet vloog er van tegen het plafond) en toen een ander soort medicijn... is ook voor borstkanker... en een LEO operatie gehad... dus ja het hele rijtje ;) maar goed het is de moeite waard geweest ;)

    Ahhhhhh de kleine meid... hoe gaat het nu met der?
     
  16. Lin71

    Lin71 Fanatiek lid

    19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ze heeft gisteren 625 cc gedronken. Is huilerig en hangerig. We weten niet of dat nu komt door het verkouden zijn of dat het een combi is met het sprongetje.

    Gelukkig heeft ze geen koorts.

    Hoe bevalt het om weer aan het werk te zijn?

    Hoe is het met Chantal en Belle?
     
  17. Niet meer actief

    Het bevalt me weer wel hoor om te werken.. is toch weer effies afleiding...

    Ja waar is iedereen hihi.... zijn er vandoor pfff lekker weer dan hihi...

    En hoe is het gegaan met Anouk vandaag?
     
  18. Lin71

    Lin71 Fanatiek lid

    19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hoi,

    Met Anouk is alles zoals het nu lijkt weer de goede kant op te gaan. Ze heeft nu al ruim 530 cc op en mag nog een fles. Verder gaat het neusje steeds meer open. En ze is weer een stuk vrolijker.
     
  19. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik had eergisteren Elenora 1 schepje nutrix gegeven want ik dacht verstopt ahah dat kan niet bij haar. Ze poept 5-6 keer per dag. Nou mooi wel, gisteren helemaal niet gepoept. En vanochtend 1 veeg harde poep dus ik geef het voorlopig niet en kijk het ff aan.

    Ik had ff een vraagje over maximaal 1 liter is dat dan 5 x 180 cc dus alleen het water of 5 x 200cc (water met voeding)?
     
  20. Niet meer actief

    Hey Bibiche volgens mijn het laatste! Want het wordt 200 ml.. alhoewel het niet te zien is bij mij in d efles hahaha..

    Hier weer terug van weggeweest het was supersssssssssssssss

    Echt lekker uitgewaaid.. dus kan niet beter... kom gauw wat foto's plaatsen ok

    Knufff

    Hoe is het hier met de beebjes? Alles goed inmiddels met de voedingen?

    Joaquin zit nu al 3 dagen op 4 voedingen van 180 ml.. de laatste met Nutrix... en hier is hij ook giga aan de dunne :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina