van BV naar KV maar zeer zeker ook trots!

Discussie in 'Voeding' gestart door , 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    haaaiii ben ik ook nog even! Heb even jullie binkie's bekeken hoor! Wat een moppies he!
    @onzewonder: Alle babies hebben inderdaad wel wat trekjes van elkaar he! Ze hebben allemaal duidelijk hun eigen uiterlijk, maar in veel opzichten zijn de gezichtsuitdrukkingen toch wel hetzelfde!
    @wen: heel herkenbaar hoor het opgeslotengevoel hebben met BV! Had ik ook heel erg!

Zo Tijn heeft net zijn eerste 100% comfort fles op! Pffff...45 minuten! Maar we gaan door...hij zal vast wel wennen aan het feit dat hij moet werken voor zijn voeding! Tis soms wel een hoop zoeken he naar wat het beste bij je kleintje past kwa voeding!

Ik ga zo na de nagym! FF lekke rbeppen met nieuwe mamma's! O en sporten hahahahaha

kus miek

2. Niet meer actief

Miekie, ik lees net je dagboek he! kan het niet zijn dat Tijn in zijn sprongetje zit? dan kan ongeveer 3 daagjes duren namelijk... alleen maar bij mama / papa willen zijn slecht drinken slecht slapen etc etc.....

3. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ja daar zaten wij ook al aan te denken, maar wel heftig sprongetje dan he! hahahaha

Wat leuk dat je mijn site heb gelezen! En wat vindje van me schatje?

kus miek(opgegroeid in rotterdam dus helaas...geen ajax! hahahahahahahahaha)

4. Wen

Wen Actief lid

wat een leuke site's van jullie! En lekkere knulletjes ook zeg!

Volgens mij zit Fabio ook in een sprongetje...hij komt de hele dag al om de 2 uur en wil echt NIET slapen nu...drama.....

5. Niet meer actief

@Miek, hij ziet er ook heel lief uit ;) net als alle beebs geloof ik hahahaha.... uhh ja het is dat ik met een amsterdammer thuis zit hahahaha en die is overtuigd dat hij over 16 jaar ook daar voetbalt pffffff mannen keep on dreaming niet waar.... hehehe ik kom uit het oosten van de superboeren vandaan... hey Mieke jij bent nooit bij de mei mama's geweest of wel?

@Wen hihi leuk he die sprongetjes maar het kan wel kloppen ja want Fabio is nu zon 6 weken geweest dussss bereid je er maar op voor.. hoe doe jij dat nu trouwens met de voedingen dan?

6. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    haaaai biw!
    Pff..moesten we gewoon actief doen met nagym! hahah Maar moest eerder weg want mijn man moest de nachtdienst in, dus kwam thuis..huilend kind..pfff..elk slaapje is zo een drama he! Wordt er soms echt kierewiet van! hahahahaha

Thx voor de complimentjes voor mijn lieve binkie! hahahahaha

@onzewonder: nee heb nooit geschreven bij de meimama's! Heb ik geen geduld voor..moet ik steeds op iedereen reageren en dat met zoveel mensen! heb het wel eens geprobeerd op een ander forum, maar nee das niks voor mij!

slaap lekker meiden, ik ga ff tv kijken met me dikke kont op de bank!

ciao miek

7. Niet meer actief

hahahaha is af en toe ook vermoeiend hoor, maar momenteel is het lekker rustig hoor heeeeeel goed bij te houden ;)

ik ga schatjes kijken ;)

Tot morgne maar weer ;)

8. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Tis stil hier!
    Tijn heeft vandaag weer een ander voedings ritme..hihih..dat mannetje maakt er toch een potje van af en toe!
    Hoe doen jullie dat? Voeden jullie op verzoek of op tijd?
    Ik heb het geprobeerd op tijd, maar dat werkte niet, dus nu laat ik het aan hem over, tot op zekere hoogte dan!

Hij krijgt 5 flessen per dag, niet minder dan 2,5 uur en niet meer dan 5,5 uur ertussen (uitgezonderd de nachten) dus soms moet ik hem wakker maken, en soms moet ik rekken(dit gebeurt zelden). Dit doe ik meer omdat het anders niet uitkomt kwa hoeveelheid voeding! Hij is zwaar genoeg om langere tijd geen voeding te krijgen. Maar anders komt hij dadelijk snachts weer!hahahahahahhahaahhahahahahahahaha

Ik maak hem overigens wel altijd wakker voor zijn avondfles.

Zo en nu wachten op mijn chineesje! Heerlijk! Ja dat kan niet als je BV geeft! Toch een voordeel! Gister lekkere rottie op..mmmm lekkerrrrrrrrrr.
    MMM, ja we eten ook wel een sgezong hoor! De rest van de week! hahahahahahahah

kus miek

9. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik ben aan het wachten op mijn patatje.. ;)

Ik voed ook op verzoek; maar probeer er ook niet minder dan 2.5 uur tussen te laten zitten. Sverre krijgt nog 6 voedingen. 5 keer 120+ 4 en 1 keer 150+5. Ben bang dat het teveel is, hij groeit zo hard! Maar hij slaapt sinds hij die grotere fles krijgt 's nachts 7 uur aan 1 stuk en dat is me toch ook wel iets waard hoor..

Eet ze!

10. Niet meer actief

Hey Miek en Kar, hier ben ik ook nog hoor hehehe.. Is even 2 drukke dagen geweest Joaquin voor het eerst naar het KDV etc etc.. en nu is hij jammerig... en hongerig! dus ja ik geef ook op verzoek ;) maar wel max 33 schepjes voeding op een dag echt niet meer.. want dat is teveel. Vandaag zal ik op 34 schepjes zitten.....helaas kan er niets aan doen, dan uhh maar een 100 extra groeien deze maand ;)

Nee het schijnt niet goed te zijn voor de niertjes, maar alleen als je het elke dag doet geloof ik....
    Hey meiden ik ga weer even naar beneden judging Amy kijken.

Knufffffff

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Oh wat spannend voor Joaquin, voor het eerst KDV! Ging het goed? En hoe vond jij het? Zeker wel moeilijk.. Wij hebben op 6 september intake bij het KDV. Hij moet er eind september heen. Ook al best snel. :(

En kijk jij ook Judging Amy? Leuk! Ik ook!
    Ik ga weer een fles maken voor Sverre, hij heeft honger.

12. Niet meer actief

hoi hoi, Ja Judging amy of om 19 uur of de volgende ochtend om 6 uur want dan komt de herhaling hahaha... heb al vele ochtenden zo gezeten hoor ;) ik moet vanaf 5 september weer werken maar hij gaat vanaf volgende week donderdag 2 volle dagen erheen :( maar ja het moet gewoon he... ik had er idd meer moeite mee dan Joaquin alhoewel hij vandaag wel een beetje van slag was hoor...

hij had vandaag dit schema

5,30 uur
    9.30 uur
    12.45 uur (op het kdv had de boel bij elkaar geschreeuwd hahaha )
    16.45 uur
    19 uur
    21 uur hmzzz dus eigenlijk 1 voeding teveel van 180 ml... nah ja is een keer niet anders...

ahhh jij hebt 19 sept je lucky day zie ik met de prikjes :(

13. Bumbaloe

Bumbaloe Actief lid

1 jun 2007
    372
    0
    0
    @Mieke82
    Waarom kun je geen chinees eten als je bv geeft?
    Dat heb ik werkelijk nog nooit gehoord nl.

14. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    @bumbalou:
    IK KON GEEN CHINEES MEER ETEN!..Laten we het dan maar zo zeggen...
    Als ik iets at waar maar een beetje kruiden in zaten dan had mijn zoontje hele erge krampjes ....Vandaar.....dus chinees, rottie, snitzel, uitjes, macaroni ga maar door!

Zie ook mijn eerste posting op dit topic!

15. Niet meer actief

whahahahaha Mieke wat zeg je dat weer lief.. was het lekker je CHINEES ;)

16. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    hahaha ja sorry hoor onzewonder....wordt soms een beetje gefrustreerd van sommige reacties..
    Maar misschien was bumbalou haar reactie niet zo bedoeld, maar het komt op mij wel zo over....

Iedereen doet het op haar eigen manier...maar soms lijkt het wel of andere hier bepalen hoe je het MOET doen! hahahahahahahah

Pfff...nee hoor, ben niet chago!

Jaaa de chinees was lekker! heerlijk smullen, met sambal! hahahahahahahahahah
    Was voor jouw een spannende dag vandaag op het KDV...vond je het moeilijk? Ik werk nog niet, heb ontslag genomen(kindertehuis 24 uurs werk, niet te doen kwa opvang) en wil even tijdje bij Tijn zijn, maar wil wel weer gaan werken, maar niet meer dan 2 dagen per week! Werk dus zelf met kids en heb gesolliciteerd bij KDV!

kus miek

17. Bumbaloe

Bumbaloe Actief lid

1 jun 2007
    372
    0
    0
    nee ik bedoelde het idd niet zo, maar tegen sommige mensen schijn je maar heel weinig te kunnen zeggen...jammer.

18. Niet meer actief

hahaha Miek, nou ja laten we zeggen dati k je volkomen begrijp hoor... we hebben dezelfde leeftijd ;) Mooi dat je chinees lekker was.....

maar ontslag genomen pfffffffff wou dat ik dat kon hahahaha... helaas pindakaas moet gewoon werken anders geen dure pampers voor onze bink hahahah... erg zeg.. nah ja ik wil graag nog leuke dingen doen en kleding kopen en weet ik het.... luxe dus hahaha dus moetne we arbeiten.. of ik win de jackpot ;)

kdv was leuk..... spannend voor ons allemaal maar we hebben het overleefd.. nog een weekje en dan mag hij 2 volle dagen erheen terwijl ik tot 5 september nog thuis zit aaaaaaaaaah zo zielig hahaha

19. Niet meer actief

Ok opgelost ;)

20. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    @ Miekie82: 45 min over de fles is heel herkenbaar, als dit een aantal dagen duurt zou ik eens kijken voor een andere speen. Valt Tijn ook in slaap tijdens de fles?

Volgens mij heeft ANouk gisteren een sprongetje gehad. Ze heeft bijna de hele dag gehuild en vanochtend werd ze pas om 7:45 wakker ( ze had de laaste fles om 20:30). Ze was ook supervrolijk vanochtend, ze lachte nu zelfs met geluid. Zo lief om te horen! :)

En hoe is met jullie dames?

Liefs,
    Duveldraakje

Deel Deze Pagina