van BV naar KV maar zeer zeker ook trots!

Discussie in 'Voeding' gestart door , 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmie

emmie Niet meer actief

nutriton?
    die comfort voeding is ook tegen het spugen, maar denk je dat die nutriton beter is?
    en ik denk trouwens dat friso comfort en kruidvat comfort 2 heel verschillende voedingen zijn, want ik lees hier vaak dat ze van friso comfort zo goed kunnen poepen, maar die van de kruidvat is alleen tegen spugen voor poepen heb je dus die extra care nodig

2. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik gebruik zelf nutrilon dus weet niet hoe het zit met
    friso of kruitvat voeding.
    ik heb zelf goeie evaring met nutriton tegen het spugen.

3. Niet meer actief

Over het spugen gebriuk ik nu ook nutriton.. en dat helpt bij ons ook. friso gebruik ik zelf niet meer maar nutrilon forte omdat ik een kleine vreetzakkie heb ;)

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hallo allemaal,

Ik ben er ff een paar dagen niet geweest. Hoop heisa in de familie en zelf niet helemaal in orde geweest. Anouk heeft dan ook een paar dagen ('s avonds was ze wel thuis) bij mn schoonzus gezeten. Jeej, wat is dat moeilijk zeg. Vooral de eerste dag heb ik echt heel hard gehuild.
    Maar goed, gelukkig gaat het harstikke goed met Anouk en ik ben echt heel blij dat ze vandaag gewoon lekker thuis is. Ik hoop alleen dat ik geen hulp hoef in te schakelen, maar dat zien we vanzelf wel.
    Ik zal proberen om weer even bij te lezen, er is weer een hoop verteld zo in een paar dagen.

Liefs,
    Duveldraakje

5. Niet meer actief

@duveldraakje, ik heb je verhaal net een beetje gelezen ik vind je een heel sterk persoon... en je kan echt niet alles op je nemen! Je bent sterk, maar ook niet zo sterk, en je hoeft je echt niet schuldig over iets te voelen... Ga je nog op vakantie met je ouders eigenlijk?

Veel sterkte gewenst een dikke knuff van ons

6. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Dank je wel! Ja ik ga 16 september naar Frankrijk en kom dan 23 september terug. Ik heb er aan de ene kant heel veel zin in en aan de andere kant weet ik zeker dat ik mn vriend ontzettend ga missen. Gelukkig is het maar 1 week, maar toch!

Liefs,
    Duveldraakje

7. Niet meer actief

Dat is ook begrijpelijk meid, en ga je samen met je zus/vader en moeder?

8. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Nee alleen met mn ouders en Anouk. Mn zus is gisteren opgenomen in het ziekenhuis.

Liefs,
    Duveldraakje

9. Niet meer actief

Ja daarom vroeg ik het ook... want ze is dan dus nog niet terug. jammer ik wens je echt veel sterkte met alles meid

10. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi duveldraakje,
    wat vervelend allemaal meid.
    hoop dat je een beetje kan genieten van die
    vakantie met je moeder.
    liefs Chantal.

11. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Oz,

nou Belle met al die flessen forte met nutriton
    niet eens te zwaar :) :) :)
    ze vroegen bij de cb niet eens wat voor en hoeveel flessen
    ze krijgt.

gr Chantal.

12. Niet meer actief

Hey chantal, hoeveel weegt ze nu dan?

13. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ze weegt 6930 maar ze is ook 65cm lang
    dus dat was goed.
    ze was erg tevreden.

14. Niet meer actief

Ja inderdaad dat is heel netjes. Met Joaquin gaat het nu ook weer iets beter... heeft niet meer van die krijs buien, en vannacht in de bakerzak heeft hij weer giga goed geslapen. Vanmorgen om half zeven hem wakker moeten maken ivm het KDV :) en hij wordt zelfs giga vrolijk wakker :)

15. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik ben blij Belle zit nu eindelijk op de 5 flessen
    per dag hoef ik mijn geen zorgen meer te
    maken dat ze te veel krijgt joepie.
    het is hier wel opeens erg stil waar zijn al
    de kv mama`s?

16. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Hier ook alles goed hoor :) Helaas weer geen poep gehad vandaag want ik ben gestopt met comfort want ze kreeg anders diarree van. Maar ik kijk het ff aan het nu gaat.
    20 uur haar laatste fles gehad en ze slaapt lekker tot morgen 6-7 uur.

17. Wen

Wen Actief lid

hoi hoi,

@ candijtje: mbt afbouwen. Ik heb 1 voeding per week afgebouwd. Het lekker gaat dan vanzelf ineens over. Ik geef nu nog alleen de nacht en ochtend borstvoeding. Maar ik lek niet meer, overdag hoef ik ook geen compressen meer in (beter want ik vind het er toch niet uitzien...)

Vandaag heeft Fabio zijn eerste prikjes gehad. Volgens mij was het moeilijker voor mij dan voor hem. Gelukkig heeft hij maar even gehuild, dus hij heeft het erg goed gedaan. Hopelijk krijgt hij er niet te veel last van. Hoe reageerde die van jullie op de prikjes?

Met de voedingen zit ik nog steeds op 6. Soms drinkt hij een flesje van 150 en soms drinkt hij die van 120 niet eens leeg..geen touw aan vast te knopen. :rolleyes: We geven nog steeds om 12 uur de laatste voeding en heel soms slaapt hij dan tot 7 uur. (meestal tot 5, maar het geeft hoop :))

Groetjes, wendy

18. Wen

Wen Actief lid

19. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Hoi Hoi
    Heb tips nodig! hihihi

Tijn komt steeds minder vaak voor zijn voeding, dus bepaal ik een beetje wanneer hij krijgt. Maar als hij lekker slaapt laat ik hem natuurlijk liggen!
    Nu kom ik niet meer uit met mijn voedingen!

Vandaag bv:
    1efles: 8.30= 180
    wakker tot 10
    10 tot 12.30 geslapen
    12e fles: 2.30= 180
    wakker tot 14.00
    14.00 tot 17.00 geslapen
    3e fles: 17.00 fles

Nu pas 3 flessen gehad en dus moet hij er nog 2. Ik maak hem altijd om 23.30 wakker voor de laatste fles, dus er moet er nu nog 1 tussen!
    Maar....Hij is altijd pas moe na zo een 2 uur wakker en dan zou ik hem dus na een uurtje slapen(misschien maar half uurtje) alweer wakker moeten maken!
    Snappen jullie?

Dan zou hij dus rond 8 uur de volgende moeten krijgen, want anders zit er te kort tijd tussen voor de laatste voeding!
    Pfff..ingewikkeld verhaal, maar snappen jullie nog?
    Zat al te denken aan 4 flessen..maar mag dat al?

kus miek

20. Niet meer actief

Hoi Hoi,, sorry kreeg geen mail. dus dacht er komt niemand meer hiero ;)

maar wat betreft Tijn, hij geeft zelf wel goed aan wat hij wel of niet nodig heeft... als hij het kan redden zou ik het gewoon ertussen uit halen die fles.

Hier is het juist andersom hahahaha Joaquin wil tegenwoordig die fles extra hebben pfffff hihi

Alles goed verder dames?

Knfff Brigitte

Deel Deze Pagina