van BV naar KV maar zeer zeker ook trots!

Discussie in 'Voeding' gestart door , 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik wissel de spenen ook niet pff wist ik niet eens joh

2. Wen

Wen Actief lid

ik ook niet....is dat geen verkooptrucje. Zolang je de spenen checkt op scheurtjes, kan er toch nix gebeuren?

3. Niet meer actief

lijkt me oko niet nee

4. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik wist ook niet dat je moest wisselen.
    ik heb ook spenen van de kruidvat werken
    prima.

5. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hoe hebben jullie het gedaan met afbouwen van de BV? Zijn jullie in 1 keer gestopt?
    Of hebben jullie nog wel gekolfd?

Hoop wel dat kabouters snel terug komen van vakantie ............

Prettige avond.

6. Niet meer actief

hahaha Lin nou de kabouters zijn hier reeds ontslagen ;)

Wat betreft het afbouwen, ik kolfde alles al af... totdat er niks meer te kolven was.... dus acuut over op KV gegaan toen.

Ow nog wat he....

@Belle .... vandaag is joaquin naar het kdv geweest en hun zijn alvast begonnen met Nutrilon normaal en wat denk je!

Gewoon tussen de 3,5 en 4 uur he tussen de voedingen vind je dat nu niet apart :) ik wel namelijk...

7. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @lin71: ik kolfde al 2 weken fulltimen en ik heb om de 2-3 dagen 1 voeding minder gekolfd. Ik heb ongeveer 2 weken gedaan om alles te stoppen.

8. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    onzewonder,
    echt waar ik heb nog 1 pot voeding ga het
    daarna oom proberen.
    maar moet wel zeggen dat Belle op het kdv ook
    meer slaapt en minder voedingen nodig heeft.
    toen ze 6 flessen van mij kreeg had ze op een
    dag van kdv maar 5 nodig.
    nu ze 5 flessen krijgt heeft ze er maar 4 nodig
    maar dat vond ik te weinig dus heb gevraagt of
    ze er daar iedergeval 3 willen geven.
    dan geef ik er smorgens 1 en savonds 1.
    anders komt ze om 2 uur en dat is voor mama
    een beetje vroeg.
    gr Chantal/Belle

9. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    hoihoi!
    pff..wat gaan jullie snel! hihihihih

ff kijken hoor...

@onzewonder: Tijn gooit ook elke week zijn ritme om hoor, heb vorige week een week krijzende tijn gehad en nu heeft hij sinds het weekend dit ritme! Zijn voedingsritme is wel al een lange tijd rond dezelfde tijden, dat is wel lekker! Maar blijft hij inene heel lang slapen en is het weer bal! Misschien komt het wel omdat ik toen ik net begon met FV, Tijn een week op tijd heb gevoed, dat hij dit over genomen heeft? ben er snel vanaf gestapt vanwege zijn lekkere lange slaapjes soms, zielig dat wakker maken!

Zou het dan bij jaquin toch aan de voeding liggen? Ik heb geen idee wat je anders zou kunnen doen, ik heb mazzel met een kindje dat nooit huilt om eten..maar Tijn krijst als hij moe is! hihihihih

@wen: Ik dnek inderdaad dat het een verkooptruckje is! Nu heb ik de laatste tijd zoooooveel verschillende spenen geprobeerd, dat Tijn zijn spenen nooit langer dan 6 weken zijn gebruikt! hahahahahah

@lin: Ik ben voor Tijn inene gestopt, die kreeg dus gelijk 100% KF, en zelf heb ik gekolft, en elke dag 1 minder! Was ff doorbijten met extreem lekken, bleef pads kopen en verschonen, maar na een week wa shet weg. Bleef grote borsten houden dus dacht: jippie! hihih maar helaas, na een week kwam er inene weer ff wat melk uit, en de volgende dag..mmmm kleine borsten en alles was weg!

Ben vast 1 en ander vergeten..zoiets bijhouden is niet mijn sterkste kant! hiihihihi Solly dus!

Gister met Tijn naar de osteopaat geweest, ging goed! Meneer was vervolgens elk uur wakker vanacht! Dus hoop dat het vanacht weer beter gaat! pfffffff

dikke kus miek

10. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Lin,
    probeerde eerst elke dag of om de 2 dagen ofzo
    een voeding minder.
    maar ben toen in 1 keer helemaal gestopt en heb
    als ik erg stuwing kreeg een beetje afgekolft.
    maar ik had weinig last van stuwing bij 1 borst
    bijna helemaal niet.
    gr Chantal.

11. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hoi @ iedereen,

Ik zit er ook over te denken om de kabouters te ontslaan.

Ik denk dat ik ook maar iedere 2 dagen een voeding minder kolf en hoop zo op weinig problemen. Heb afgelopen weekend namelijk een borstontsteking gehad dus ben er een beetje bang voor.

Ik denk ook dat wij de nieuwe spenen dan maar voor lief nemen en ze goed controleren.

Onze kleine meid doet het een stuk beter op de KV althans zo lijkt het nu. Ze heeft van 22.30 uur tot 04.30 uur geslapen. Heerlijk zeg.

Nog even een andere vraag, hoe waren de poepluiers bij jullie na de overstap? Bij BV had onze kleine dame zeker 5 poepluiers op een dag en nu gisteren 2 keer een heel klein beetje.

Prettige dag. Ik ga me zo heerlijk laten verwennen bij de kapper.

Gr. Lin

12. Niet meer actief

@Chantal nou ik zou de gok maar eens wagen idd... Ik doe er wel Nutriton bij want meneer spuugt wel meer bij deze.. maar dat fixen we ook wel weer niet waar... gisteren had hij op het kdv om 16.45 de fles gehad en toen kwam hij om 19.30 weer.... maar het is wel apart hoor want altijd rond die tijd komt hij dan he... maar dan om 21 uur stipt begint hij te jammeren maw geef me nog een beetje eten want ik wil naar bed hihi... dus doe ik dat ook en dan valt hij tijdens de fles in slaap en snurken maar tot de volgende ochtend 7 a 8 uur ;) dus dat gaat ewl top :)

@Miekie, nou hier is het krijsen geblazen om eten hahaha... net of die nooit wat krijgt ofzo :confused: de kleine boef ;) maar andere voeding nou ik heb denk ondertussen alles al gezien ;) dus blijf bij deze hahahaha... of zei ik dat nu ook bij de vorige soorten hmzzz :( ah ja, wat overstap betreft van voedingen heeft hij gelukkig geen last van gehad, maar dat komt waarschijnlijk omdat hij een vreetzakkie is ;)

en hoezo was jij naar een Osteopaat geweest dan?

@lin wat betreft de poepluiers, dat was met bv spuiterij en idd 3 a 5 per dag.... toen hij kv kreeg werd het steeds minder, maar elke dag wel 1 luier nu. Succes met je meissie!

Hier gaat alles dus wel weer goed, niet te hard juichen he... kan maar zo anders zijn weer ;)

Vandaag is officieel mijn laatste VERLOF DAG :( woensdag moet ik weer aan die arbeit! Heb er ook wle weer zin in hoor na 4,5 maand hihi.. ga vandaag boven maar eens onder handen nemen en alle ramen zemen en dan vind ik het wel weer helemaal geweldig voor vandaag... ok ok, moet nog wel boodschappen halen....

Toedelssssssssss

Knuff Brigitte

13. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    @onzewonder: Tijn heeft heel veel gehuild! Het inslapen is telkens weer een probleem, krijzen, schreeuwen, en niet te stoppen gewoon! Hij zou nu nooit gewoon zijn oogjes dicht doen omdat hij moe is! de laatste paar weken gaat het stukken beter, maar ik wilde toch naar hem laten kijken door een osteopaat. Ook heeft Tijn reflux, overstrekt hij zich steeds en kan al vanaf dat hij geboren is zijn nekje omhoog houden!
    En inderdaad, er zit het 1 en ander schreef waar spanningen door ontstaan! Ze gaat hem nu behandelen. Ik ben benieuwd!

We hebben het gewoon heel zwaar gehad met Tijn, hij kon geen minuut alleen zijn, kon niet plassen niks! Maar zoals ik al zei, sinds een week of 3 gaat het stukke beter!

Balen dat je verlof over is! hihi snel de laatste dingetjes nog poetsen! Net als het eind van je zwangerschap hhihihihihihihihihih

@lin: Tijn had met BV ook 5/7 poepluiers per dag, dat werd al iets minder en nu met FV eens per dag. Dit is ook eens per 4 dagen geweest maar sinds ik comfort voeding gebruik eens per dag. BV is lichter verteerbaar vandaag die vele poepluiers in verhouding met FV.

Tis weer weekend! Gaan jullie nog wat doen?

kus miek

14. Wen

Wen Actief lid

@lin: bij bv inderdaad na elke voeding wel een luier en nu ik fv geef is het een wonder als hij eens in de 2 dagen poept. Hij heeft er veel moeite mee en heeft nog elke avond darmkrampjes...niet zo leuk!

@mieke: wij zijn ook naar een osteopaat geweest. heeft z'n nekkie ook behandeld. Over de darmkrampjes zij de osteopaat dat hij wel over heen groeit. hij reageert erg (dus teveel) op prikkels.. Ik hoopte eigenlijk dat hij hier ook iets aan kon doen, maar helaas niet...

@OW: balen zeg, weer aan het werk. Ik pas over een maandje weer...

groetjes wendy

15. Niet meer actief

@Miekie, nou dat klinkt idd niet fijn, maar fijn dat alles alweer stukken beter gaat bij jullie dan ;) Knuffff

En idd de schoonmaakwoede hoe kan het he hahahahaha maar alles is klario!

@wen lekker joh, hoeveel dagen ga je hierna werken dan?

16. Wen

Wen Actief lid

3 daagjes...voor Fabio werkte ik 4 dagen!
    Fabio gaat 2 dagen naar de creche en 1 dag bij mijn schoonmoeder. Dinsdag gaat hij een ochtendje wennen..nouja ga ik wennen :)

17. Niet meer actief

hahaha idd jij gaat wennen... Joaquin is al op de kdv... al sinds 3 weken al 2 hele dagen, daarvoor ook wennen, maar het gaat prima met hem... het zijn ook hele lieve en leuke meiden enze zijn weg van me bink ;) smelt.... maar is ook wel effe lekker hoor dat hij er nu niet is, kan ik alles doen goed in huis etc etc... maar het loopt wel los ;)

18. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Dat lijkt me wel moeilijk hoor dat wennen dat de kleine naar KDV gaat.

Ook onze kleine gaat straks 2 dagen naar de KDV maar gelukkig duurt dat nog wel even. pffffffffffffffff. Moet er nog even niet aan denken.

Ben je aan het ontzwangeren onzewonder? Na stuipjes van de nesteldrang? :p :rolleyes:

Wat gaat die osteo doen bij Tijn? Ben benieuwd.
    Is tijn met de vacuum geboren?

19. Niet meer actief

@Lin je zou haasat denken he ;) maar ik poets elke dag.. echt alles pffff hoezo erg! zal wat worden als Joaquin ouder is en met Lego gaat gooien ;) hahahaha.... heb mezelf beloofd dat ik dan echt losser ga worden en dan pas ga opruimen als hij op bed ligt zodat ik de volgende dag weer opnieuw kan beginnen ;).....

20. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hallo meiden,

ik heb gewerkt vandaag was blij dat ik thuis
    was mijn benen wilde niet meer.
    dirk haalt belle van het kdv en daarna meteen
    weer slapen op zo`n dag zie je die kleine zo kort.

hoi Lin,
    ik moest echt wennen om belle naar het kdv te brengen
    moest gewoon huilen daar vond het echt erg.
    maar het went snel en belle heeft het er naar haar zin.

hoi Wen,
    succes met wennen dinsdag
    en echt het went maar de 1e keer vond
    ik echt erg.
    wat leuk was met ophalen kreeg ik een grote smile
    dat maakte alles goed.

hoi onzewonder,

hoe gaat het?nog op de gewone nutrilon?
    hoeveel ga je werken?
    wat gaat die tijd toch snel zo heb je verlof
    en zo is het weer voorbij echt niet normaal.

gr Chantal.

Deel Deze Pagina