Duphaston? bekend bij iemand?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bubsie, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hoi

ik moet 10 dagen duphaston slikken 2 maal daags. daarna een bloeding krijgen en dan op dag 3 beginnen met clomid.
    heeft iemand ervaring met duphaston? ik had van de huisarts al eens primolut gekregen maar daar kreeg ik geen bloeding van.

ben benieuwd hoe en of jullie dit ook gebruikt hebben en ervaren.

ik hoop dat het nu beter gaat en ik dus aan de clomid mag beginnen die al weken in huis ligt te wachten.;)

2. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hoi Bubsie,

Ik heb ook duphaston gebruikt om de ongesteldheid op te wekken. Ook heb ik primolut gebruikt. Ik werd bij beide binnen 4 dagen ongesteld. Ik had verder geen bijwerkingen o.i.d. van de duphaston.
    In ieder geval heel veel succes met de behandeling!!!

Gr. Daan

3. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    hallo,

Ik heb ook deze maand voor het eerst duphaston geslikt. Ik begon op dinsdag 30 juni met slikken en ik werd al vrij snel ongesteld vrijdag 3 juli. Dat gebeurd niet veel zei mijn gyn.Toen ben ik 5 juli op dag 3 begonnen met clomid. Ik had als bijwerking van de duphaston last van mijn borsten en dat heb ik nog steeds. Maar niet echt vervelend. Toen ik ongi werd moest ik stoppen met de duphaston. Ik had trouwens 1 per dag.
    succes met alles

gr

4. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hoi, ik heb Duphaston meerdere keren gebruikt, alleen hoef ik er maar 1 per dag te nemen. Na mijn laatste dag wordt ik binnen 1 a 2 dagen ongesteld. Succes

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ik moet er 2 per dag nemen en ben vandaag begonnen. heb er voor 10dgn gehad.
    weet niet of ik eerder ongie ga worden. maar als ik ongie ben moet ik op dag 3 van de cyclus beginnen met clomid.
    spannend dus.

6. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Zeker spannend.

Veel succes!

Gr.Daan

Deel Deze Pagina