We gaan morgen over op 3 comfort en 3 normaal... Ze heeft vanaf zaterdagmiddag 4-2 gehad. Ik merk wel dat ze wat meer spuugt nu. Of eigenlijk met de comfort spuugde ze bijna nooit en nu soms een mondje terug. Maar anders kunnen we straks natuurlijk altijd nog JBPM bij de normaal doen. Hebben we in elk geval niet meer die omslachtige manier van klaarmaken met net van de kook af water . Pendrag, wel fijn om te lezen dat het bij jullie ook zo ging...
Sinds gisterochtend helemaal over op Friso normaal. Eigenlijk gaat het goed, maar toeval of niet... Gisteravond hebben we van 5 tot half 11 met een huilend kind gezeten. Vermoedelijk krampjes, want toen ze eindelijk poepte (en het was niet eens echt vast ofzo) was het wat groenig. Het kan haast niet dat het van de voeding is, we zijn zo langzaam overgestapt en dan had ik toch verwacht dat ze er al eerder last van had gehad. Verschil in bereidingswijze had ik nog zitten denken... Maar de laatste week deed ik al half koud water uit de kraan en de helft gekookt. Gisteren het water in de magnetron warm gemaakt. Maar zou dat dan dat verschil maken? Of zou het gewoon hardstikke toevallig zijn geweest?
Hou het even goed in de gaten. Soms duurt het een week of 4 voor een kind gaat reageren op een andere voeding, omdat een overgevoeligheid soms opgebouwd moet worden.
Ik hou het in de gaten, maar het lijkt me niet dat ze hier overgevoelig op reageert. Volgens mij is het verschil met comfort dat in de comfort JBPM zit en verder zit er dacht ik niet zo heel veel verschil in. Kan ze er natuurlijk evengoed op reageren, maar dat was dan met de comfort op den duur ook gebeurd. Qua overstappen zullen we denk ik idd met een paar weken moeten zien hoe het dan gaat, ook qua ontlasting. Maar mocht het moeizamer gaan dan beginnen we weer met kindicol.