inbakeren afbouwen

Discussie in 'Verzorging' gestart door kwebbel86, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik heb de inbakerslaapzakjes gekocht van pacco met ritsjes om de armpjes buiten te laten. Maar na 1 minuut ligt ze weer met haar arm te zwaaien. Ik vind het zoooooo moeilijk om het aan te leren. Ze is wel een stuk rustigermaar ze maait nog steeds. En ze is erg moe want ik had de arm weer ingebakerd en mevrouw sliep meteen..... :(:(:(:(

Ik weet niet meer hoe ik moet beginnen...... ze wil af en toe al rollen.het lukt nog niet maar ze moet er uit voor ze echt kan rollen.... :(

2. kwebbel86

niemand die me kan helpen ?? tips of iets anders ??

3. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Hoi kwebbel,

Hier precies hetzelfde probleem gehad. Wij hadden ook die afbouw doek van Pacco, en ik ben met 4 maanden begonnen om het afbouwen te proberen.. Maar.. hij was er echt gewoon nog niet klaar voor! ... We hebben het om de paar weken weer geprobeerd, maar pas rond 5 1/2 maand lukte het ineens, toen was hij er aan toe, en hebben we het in een week tijd afgebouwd naar een gewone slaapzak. eerst snachts, daarna overdag.

zolang ze nog niet kan rollen zou ik nog even rustig de tijd nemen. Als ze er klaar voor zijn, dan is het afbouwen niet meer zo moeilijk. :)

4. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    overigens zijn wij begonnen met eerst het beste slaapje 1 handje vrij te laten en de rest van de dag/nacht nog te bakeren... als 1 slaapje goed ging, dan verder met de andere slaapjes.

5. kwebbel86

Hmmm zou ze er dan gewoon nog te onrustig voor zijn??? :(
    Ik vind t zo jammer... :( ze blijft nog maaien. Misschien loopt ze nog wat achter wat dat betreft..?

6. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    opzich is ze pas 3 maanden dus dan is het nog niet zo gek hoor.. hier dus pas met 5 1/2 maand... de meeste kindjes worden vanzelf rustiger. :)

7. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Inderdaad je bent denk ik nog te vroeg. Hier ook met 5 maanden gaan afbouwen en dat ging goed. Daarvoor ook wel eens geprobeerd maar drama. Wat je evt. zou kunnen doen is 1 armpjes tijdens de slaap eruit halen. Kijken of ze dan doorslaapt.
    Willen rollen en kúnnen rollen zijn nog 2 dingen hé? En helemaal ingebakkerd kunnen rollen is erg moeilijk vaak voor ze. Succes

8. kwebbel86

Dus te vroeg........ hmmm dat stelt me weer gerust dat anderen ook wat later zijn. Mijn zus had nl al afgebouwd met 10 weken dus ik begon al zorgen te maken..... :(

9. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Wij probeerden eerst een slaapje overdag, een arm... Toen twee en toen snachts. Maar hij wurmde zich tegen die tijd zelf al uit de snug & tug. Dus het was vor ons of nieuwe kopen of afbouwen. Tot mijn grote verbazing lukte het afbouwen goed!
    Wij stoppen hem nog wel altijd heel strak in de lakens.

Wij bouwden overigens af rond de 3/4maanden

10. lies276

lies276 Niet meer actief

Hier uiteindelijk de "cold turkey"methode gebruikt, maar zeker nog niet met drie maanden!
    ik heb drie (van de vier)ingebakerde kids gehad.
    op zijn vroegst uit de pacco met 6 maanden en nr. 3 zelfs pas met 9 maanden!
    ik moet wel zeggen dat ze bij mij niet zo vlot zijn met rollen ed:)
    ik denk dus ook dat je echt nog te vroeg bent.

11. kwebbel86

Help ze gaat nu draaien in de box!!! Ze lag vanmorgen bij de oppas ineens ondersteboven in de box!!!

Ik moet nu beginnen of .... ? Ik ben er bang voor want ze begint weer goed te slapen... hoe gingen de nachten met afbouwen?? Waarom ben ik zo bang??? :(:(:(:(:(

12. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    als ze echt gaat rollen.. dan moet je wel ja.... wel vroeg zeg!
    Maargoed... dan dus beginnen met 1 slaapje 1 armpje eruit.. het beste slaapje.. en dan als die goed gaat de andere slaapjes ook 1 armpje eruit.

hier werkte dat wel maar dus pas met 5 1/2 maand....

13. kwebbel86

Draaien.... dus ineens ondersteboven liggen in de box dan he

Deel Deze Pagina