Ja klopt dat is ook zo. Ongi net doorgekomen, ook weer een LF van 9 dagen dus is ook niet super. Nog een reden om te bellen. Ga morgen ff bellen. Eerst ff alles op een rijtje zetten en vanavond met ml bespreken.
Goed zo meis Echt enorm balen. Voor je zeg.... In een ander forum is n meisje zw geworden met de eerste ronde utro Die had ook n korte lf Wellicht Miss even daarin verdiepen Ik hoop gewoon dat ze je serieus nemen morgen aan de toon en dat je gewoon geholpen word
@mamasmeisje: bah zo balen! En ik zou ook bellen hoor. Ons hadden ze ook gezegd nog 4 maanden door te doen en dan IUI maar als ik eerder wou starten met IUI en te ongeduldig was mocht ik eerder bellen en zouden ze direct met IUI starten. En idd je korte LF is toch ook een reden om nog eens te bellen hoor! @kacheltje: hoofdpijn had ik ook als ik ongi werd maar ook wel enkele dagen voor de positieve test dus kan nog alle kanten op! Ik duim duim duim!! @mickey83:hopelijk zet het niet door!
Aah mamameisje, Wat super k*t! Ik zou inderdaad bellen en zeggen wat Naomy zegt! Waarom nog 4 maanden wachten? Gewoon proberen meid! Succes....
Oohh nee mamameisje wat ontzettend K.T!!! Inderdaad bellen en aangeven dat je NU geholpen wilt worden! Kacheltje hoe gaat het met jou? Ik had ook hoofdpijn
Hier vandaag helemaal doorgebroken en afspraak gemaakt bij de gyn. Volgende week maandag mogen we komen!! Wanneer m'n NOD was wist ik eigenlijk niet precies. Kon deze week maandag tot vrijdag zijn. Maar ook ik heb een kortere lf. Mamasmeisje: Balen zeg!!! Ik zou zeggen bellen kan geen kwaad. Wat zeiden ze bij jou over je kortere lf? Kacheltje: hopen dat het bij jou anders loopt dan bij ons!!!
Oh dat meen je niet mickey ! Wat k*t! Wel fijn dat jullie zo snel terecht kunnen. Hier ook een ongi gevoel maar moet nog ff afwachten !
Echt jammer Mickey maar goed dat je een afspraak gemaakt hebt. Dan heb je misschien ook meer het gevoel dat je er wat aan doet! @ Kacheltje ga je morgen testen?
Mickey en mamasmeisje, wat ontzettend rot! Mickey goed dat je zo snel al terecht kunt. Mamasmeisje, bellen en zeggen dat je het wachten niet meer trekt, dat je er geestelijk helemaal aan onderdoor gaat en dat het een enorme druk legt op de relatie en op jouw gemoedstoestand. Zou er 2 scheppen bovenop doen en anders ml laten bellen en zeggen dat je in een hoekje zit te huilen en dat het nu klaar is. Was voor mij toen ook de enige manier om er tussen te komen. Want mijn man kreeg terug, ow ik wist niet dat het zo erg was pfff... Kon ze wel door die telefoon trekken!
Ik twijfel of ik morgen wel moet testen aangezien ik eigenlijk nooit zo vroeg positief test. Alleen de vorige keer maar dat bleek achteraf ook om een tweeling te gaan. Maar weet niet of ik het nog vol hou tot woensdag!
Gewoon lekker doen kacheltje Je moet gewoon in je achterhoofd houden dat ie wit kan blijven dan komt t miss minder teleurstellend over als dat zo is Maar we gaan gewoon voor 2 streepjes natuurlijk! !!
@ mamameisje Heb jij al een afspraak gemaakt ? Ik heb zojuist nog een test gedaan , helaas weer negatief. Laat die ongi dan maar komen...