Ach wat shit kacheltje! Hier vanavond de twintig weken echo. Tot nu toe niet zenuwachtig geweest maar begint nu toch wel een beetje te komen.....
Wat lekker vroeg!! Ik heb m pas dinsdag dan ben ik al 21 weken.... Maja heb m in het ziekenhuis en t kon niet eerder. .. Snap je zenuwen ik zal ook erg zenuwachtig zijn
Nog geen rood kacheltje? ?? Weet je wel zeker wanneer je je ei had? Misschien is hij later geweest?? Als het dan echt negatief is hopen dat het ook snel komt. Dan kun je tenminste weer verder. Mamasmeisje heb jij van de week nog naar het ziekenhuis gebeld? ??
Hier nog steeds niet ongesteld en heb niet met getest. Mocht ik zondag nog niet ongesteld zijn dan doe ik nog een test. Ik zit nu op dag 30. Na zondag geef ik de moed op want als ie dan nog negatief is heb ik een laat ei gehad en de week na de eisprong was mijn man ziek dus hebben we een paar dagen niet geklust. Alleen de dag na mijn eisprong nog en dat was op zaterdag. We wachten af..
Goedemorgen! gisteravond een goede 20 weken echo gehad. De baby is helemaal compleet en alles klopt! Super blij! Wel een heel druk kindje. Ook de placenta is al heel mooi opgeschoven en zit een thuis bevalling niet meer in de weg. @ Kacheltje ik hoop gauw meer duidelijkheid voor jou! @ Noamy succes dinsdag! Ik had de echo gewoon bij mijn eigen verloskundige. Bij mijn dochtertje had ik deze echo ook pas bij 21 weken
Jori wat fijn dat alles goed is Hopelijk bij ons dinsdag ook!! Ik loop door mijn ziektes crohn en reuma voor de zwangerschappen in het ziekenhuis bij de gyn Dus daarom ook de 20 weken echo in t zkh
Fijn Jori!!!! Kacheltje... je had op zaterdag dus een positieve ovulatietest?? Dan kan je ei ook pas zondag en maandag gesprongen zijn. Wie weet wordt de test dan over een paar dagen toch positief!!!!! Wat zegt je gevoel??
Nee heb geen ovulatie testen gebruikt....Bij een cyclus van 30 dagen zou ik mijn eisprong op vrijdag hebben gehad en dus vandaag mijn NOD. Ik bedoelde dat mijn ei ook later geweest zou kunnen zijn maar ik alleen nog maar die zaterdag het gezellig heb gemaakt. Dus als mijn ei echt een paar dagen later geweest is dan heb ik er geen gebruik van gemaakt. Dus alleen als ie zondag nog is gesprongen heb ik hoop. Tsjah. ..wat zegt mijn gevoel ..Dat ik zwanger ben eigenlijk. Maar ik denk dat ik het te graag wil . Ik heb iig helemaal geen ongi gevoel meer. Heel raar en frustrerend dit!
Hè bah kacheltje... hier word je niet blij van!! Het lijkt mij dat je nu gewoon duidelijkheid wil welke kant het op gaat. Hopen dat er toch nog twee streepjes komen !!!! Wie weet heeft je gevoel toch gelijk!! Ennuh zaad kan toch ook langer leven...
Kacheltje wat balen die onzekerheid, ik hoop dat je gevoel het juist heeft! En dat je toch zwanger bent. En inderdaad zaadjes blijven zeker drie dagen in leven, dus een eisprong tm die dinsdag kan nog gunstig zijn geweest! Bij onze tweede zaten er zelfs vier dagen tussen gezellig hebben en mn eisprong! Ik duim voor je! Jori heel fijn dat alles goed was! Weten jullie het geslacht nu ook? (Niet dat je het hier hoeft te vertellen hoor, maar wij weten nog steeds niet zeker of we het willen weten ik eigenlijk niet, maar mn man wel' dus we zijn er nog niet uit) Volgende week mag ik eindelijk voor het eerst het hartje horen (als alles goed is natuurlijk). Wat duurde het dit keer lang zeg! Bij mn vorige twee mocht ik om de vier weken naar de vk, nu helaas om de 8 weken. Stomme bezuinigingen!!!
Mn man rookt en drinkt dus heb er niet veel vertrouwen in dat die zaadjes lang leven, vandaar Maar nog steeds niet ongesteld
@jori super fijn meid! Gelukkig een goede echo en kun je thuis bevallen. @kacheltje, hoe is het met jou? @hier moe ziek en hoofdpijn, al 2 weken, echt iets onder de leden. Arme man moet alles in het huishouden doen. Het lukt me echt niet