Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Meijtje, Jan 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    gefeliciteerd nad.....

meijtje rustig aan!
    en nog van harte gefeliciteerd!!!!!
    mijn aapje word de 19e 3!!!! zin in!:)

ik donderdag voor dat onderzoek naar de neuroloog
    kijk er best tegenop....
    staat in de folder dat ze met naaldjes in je spieren en zenuwen in je arm en pols elektroden af geven op te kijken of het dat carpaal tunnelsyndroom is......
    ik heb er echt heeeeeel veel pijn in mn handen van beide!!!!
    kan ook echt weinig
    afg week ziek thuis geweest en beduidend minder last overdag (zit voor mn werk de hele dag achten n pc)
    maar morgen weer werken en zie er echt tegenop.....
    maar de te bang om aan te geven dat t niet gaat.....pffffff

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    @noamy bah lijkt me een heel naar onderzoek. En wat niet gaat, dat gaat niet hoor. Jij kiest er niet voor om er zo bij te zitten en denk maar zo, op je werk ben je altijd vervangbaar, maar je hebt maar 1 paar handen. Gelijk weer ziekmelden als het zeerder gaat doen. Het wordt er echt niet beter op anders.

3. NatalievK

NatalievK Lid

Mar 11, 2014
    81
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Meijtje, gefeliciteerd nog!! 🎉🎈

@Noamy, geef duidelijk je grens aan meid! Ik weet dat dat moeilijk is, maar wat niet gaat, dat gaat niet :) Heb ik ook moeten leren hoor 😉 Sterkte in ieder geval met het onderzoek!

@hier, vanochtend tante geworden van een prachtig klein mannetje!!! 😍 Ik kan niet wachten totdat mijn eigen frummel er is hihi

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    @natalie gefeliciteerd! Super schattig dan he :) nog eventjes en dan heb jij ook een frummeltje

5. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meijtje, Onze dochter ook jarig geweest!! Alweer 3 jaar!! Hier ook drukte... mijn man is er namelijk ook één van de 5. ;). Maar wat heeft ze genoten van alle aandacht en cadeautjes. Echt een verschil weer met vorig jaar. Ze beseft het nu allemaal weer veel beter!! En de baby born viel goed in de smaak... drinken geven, plassen etc. Ik hoop echt dat we haar ooit nog eens blij kunnen maken met een echt baby, want dat zal ze echt het einde vinden!!

Verder denk ik weer bijna eisprong, dus erg gezellig hier;).
    Vorige week woensdag bloed geprikt voor onderzoeken.

@ mamasmeisje... heb jij nog contact gehad met het ziekenhuis??

6. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,533
    5
    38
    voorzichtig gefeliciteerd nad!

En hiephiephoera aan alle jarige kindjes hier!

Hier net terug van een verrassingsweekendje Barcelona voor ML. Hij had helemaal niks door dus was echt geweldig leuk om hem zo te verrassen. Heb er zelf ook enorm van genoten maar wat hebben we beide ons dochter gemist! haha erg toch eigenlijk want amper 3 dagen weggeweest maar toch :)

Verder begint mn buik echt wel uit te zetten nu en af en toe voel ik precies toch het beebje weer. Eind vd week gaat ML een echo van mn hart maken en dan gaan we daar ook eens mee proberen te kijken naar t beebje :)

7. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Oh wat leuk Lizanne. Ik begrijp dat je je dochter mist maar tijd met zn tweetjes is toch ook wel lekker hoor en vooral belangrijk!

Iedereen gefeliciteerd met de verjaardagen.

@hier Ik heb constant het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Na de curretage dacht ik dat het erbij hoorde maar we zijn inmiddels alweer 3 maanden verder en heb nog steeds constant menstruatie pijn.

8. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    arnhem
    lizanne heel begrijpelijk dat je je dochter zo mist!

wij aan soms een avondje met zn tweetjes weg maar een weekend doe wij soieso nooit zonder kind(eren)

en no ofense !!!!!maar snap ook niet dat mensen zeggen das juist belangrijk en lekker!
    nou wij houden er absoluut niet van en hechten juist waarde aan gezinstijd samen die bij ons heel schaars is door we beide op andere dagen weren en alleen op zondag met t gezin samen zijn!
    soms krijg n beetje t idee dat je raar bent als je juist tijd samen met je gezin wilt doorbrengen en niet zonder kind(eren)
    ik heb niet voor niks eerst geleefd en toen voor kids gekozen!!!
    ik vind het heerlijk om sochtends wakker te worden en mn zoontje te zien! moet er niet aan denken dat hij er niet is!
    als hij zelf wilt logeren zeg ik geen nee natuurlijk maar ik zal hem nooit weg doen omdat papa en mama en qtime willen ofzo!!!!!!
    ieder zn ding hoor en prima maar ik krijg echt vaak het idee dat mensen mijn idee n visie maar raar vinden....

9. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,533
    5
    38
    @Noamy: niet raar hoor. Als je al zo weinig samen kan zijn zou ik daar ook zeker niet voor kiezen. Vorig jaar moest ML zoveel wachten werken dat ik er ook nooit aan dacht om dan nog eens weg te gaan met hem alleen. Maar nu hebben we bijna elke avond tijd samen met onze dochter dus dan was het wel eens leuk om eens wat langer te kunnen slapen, of om eens naar een chiquer restaurant te gaan en daar uitgebreid te tafelen. Maar langer dan een weekendje moet dat voor ons dus ook zeker niet duren :)

@ kacheltje: wel balen dat ongigevoel. Misschien dat het daar allemaal wat gevoeliger is nu vanbinnen? Ik had na de bevalling ook wel veel meer last van mn regels dan ervoor maar zo constant menstruatiepijn lijkt me absoluut niet aangenaam. Ev VK eens bellen?

10. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    @Naomy dat is zeker niet raar hoor. Ieder zijn mening toch?

@ Lizanne Ja ik heb geen vk vanwege de zwangerschap van mn zoontje ( die liep niet helemaal zoals gepland ) maar als dit blijft aanhouden bel ik wel naar de gyn of huisarts.

@ meijtje Herken jij dit ? Constante menstruatiepijn ?

11. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Kacheltje wat vervelend van de pijn! Heb je wel normale menstruaties?

12. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    De eerste menstruatie was heel heftig maar dat had ik ook wel verwacht. De tweede was ontzettend raar. Begon heftig en opeens stopte het bloedverlies. De tweede dag begon het weer en na 3 dagen was het nog maar heel minimaal.

13. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Hhmm anders zou ik toch even contact hebben met de gynaecoloog of dit normaal is. Beter een keer te vaak bellen dan te weinig. Misschien is het heel normaal maar dan heb je daar in ieder geval een gerust gevoel over.

14. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Mamameisje en Mickey, wanneer is jullie NOD? Die van mij is waarschijnlijk rond 29 oktober. Ben gisteren begonnen met ovulatie testen en die was redelijk positief dus zo nog maar een keertje doen om te kijken of ik een knaller heb.

15. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    arnhem
    Klusze kacheltje! !!!!

16. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Heeft hier iemand verstand van ovulatie testen ? Ik ben gisteren pas begonnen en had echt eerder moeten beginnen zodat ik verschil kon zien.

De bovenste test is van gisteren om 18:00 en de onderste is van vanmorgen 10:00

Attached Files:

17. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    @kacheltje, hier had ik het rond eisprong (voor het eerst na curretage) en toen ik nog resten had, mijn cyclus was ook langere tijd van slag. Als je steeds bloed blijft verliezen kan het zijn dat er nog resten zijn.
    Maar zo te zien kan het ook de eisprong zijn, die deden in ene vet pijn na de curretage.

@weekend weg. Ml en ik gaan naar de kerstmarkt. Zonder onze meid en bonusdochter. Nu huilt onze meid sinds mijn zwangerschap weer 6 a 8 uur per nacht en wordt minimaal 4x wakker. We hopen dat ik een beetje tot rust kom (bonusdochter wilde even tijd alleen. Dat mist ze want ze werd door haar moeder weken achtereen alleen gelaten en nu zit er constant iemand op haar lip en wij hopen even de circel van dochterlief te doorbreken. Dat ze niet steeds zo ontzettend overstuur is en of we haar nachtritueel kunnen doorbreken.
    Mijn dochter is nu 2 en heeft nog nooit ergens anders geslapen. Omdat ze onhandelbaar is in de nacht. Misschien door haar juist ergens anders te laten slapen doorbreken we dat. Kijken het proberen en zelf ook even ons ding doen.

Ik snap de beredenering om het niet te doen, maar wij gaan het doen om wat uit te proberen. :)

18. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,533
    5
    38
    ik hoop dat het werkt meijtje! :)

19. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Succes Meijtje! Hoop dat het werkt!
    En geniet lekker ervan!

20. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Kacheltje volgens mij is je ovulatietest hartstikke positief! Lekker klussen de komende dagen!

Meijtje bijzonder veel respect dat je nu pas besluit om je dochter elders te laten slapen. Ik was denk ik al veel eerder knettergek geworden! Geniet lekker van dat weekend!

Share This Page