Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Kijk dit was die test van 8dpo. Ik vond hem hoopvol en diezelfde avond ongi. Heb ook nog een foto met filters bewerkt, issie nog duidelijker.

2. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    ja zie het streepje ook hoor!
    en begrijp dat je de gyn niet wil passeren dus ev nog eens aanhalen dat je toch twijfelt of die korte LF niet het probleem kan zijn en of ze nog eens de progesteron waardes kunnen bekijken? Want als dat het probleem is lijkt me dat relatief 'makkelijk' op te lossen door hormonen bij te nemen, niet?

3. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Als ik er wat meer over lees zou een LF van 8 dagen toch geen probleem mogen zijn nee maar ik snap wel dat je er geen goed gevoel bij hebt. Zou ik zeker ook hebben.
    Sommige raden tarwekiemolie etc aan...geen idee of je daar iets mee bent?

4. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ik zie hem ook ! Kan me voorstellen dat de teleurstelling nog groter is geweest deze ronde...

5. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Nou ik zie idd t streepje!
    Wat frustrerend zeg.....dikke knuffel

6. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ja dat is een streep, net of het te kort tijd heeft om te nestelen.
    Moeilijk zeg, zeker omdat je wel licht positief test.
    Moed zal ondertussen in je schoenen zitten en dan is maart ver :(

7. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @Lizanne: LF is 7 dagen ipv 8. Wordt op 8dpo ongesteld dus dat is dan eigenlijk alweer cd 1. LF 7 dagen dus en op dag 6 na ei al spotting. Daarvoor gemiddeld 9 dagen.
    Heb vorige week al gebeld maar gyn doet niks. Ik heb gezegd dat ik bang ben dat t te weinig tijd heeft om in te nestelen maar zij zegt dat t niet uit maakt. Progesteron was nl 31 en dat is goed. Daar blijft ze beetje bij hangen. En ik heb toch t gevoel dat t niet goed is. Ga morgen die verwijzing regelen voor second opinion. Wil m'n gyn niet passeren of kwetsen maar ga mijn gevoel achterna. Zal vast niet de eerste zijn die een second opinion wilt en daarbij loop ik al de hele week rond met dit gevoel en probleem en zij niet dus bel gewoon.

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Goed zo
    Je gevoel volgen!!!!
    Succes meis

9. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Je hebt groot gelijk mamameisje, succes !

10. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel goed mamasmeisje!! Maar zullen dan alle onderzoeken opnieuw moeten zeker? Dan mag je man er denk ook weer aan geloven. Second opinion gebeurt altijd in een ander ziekenhuis toch, of kan dat ook bij andere gyn in hetzelfde ziekenhuis?
    Ik hoop van harte dat het je / jullie verder gaat helpen! !

Ff heel ander vraagje... zijn de andere onderzoeken bij jullie vergoed Door de verzekering? En weet jij hoe dat zit met second opinion??

Hier nog steeds frustratie over buikpijn maar geen rood!!

11. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Misschien toch goed nieuws Mickey ?

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @verzekering, ik weet dat ik alles in aanvullend pakket heb zitten, maar het is per verzekering anders. Dus ik zou de voorwaarden er op naslaan.

@mickey, duurt ook even nu...spannend. afwachten....

13. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Hier alles vanuit t basispakket. IUI en ivf zitten ook in het basispakket.
    Denk dat alle onderzoeken of een gedeelte ervan idd opnieuw moeten. HSG niet denk ik. Maar waar het mij voornamelijk om gaat is de hormoonwaardes bij mij en het moment van mijn eisprong. En dan de korte LF. Ik neem ook mijn templijstem van de afgelopen 3 cyclussen mee want de andere gyn heeft daar niet om gevraagd of überhaupt naar gekeken. Ben benieuwd. Wachttijd 3 weken maar dan ben ik als het goed is ook net ongesteld dus kunnen ze gelijk aan de slag.

14. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @mamasmeisje: komt nog wel ok uit dan met de cyclus. Wel goed dat je hebt gebeld en snel terecht kan. Ik zou hetzelfde hebben gedaan hoor!

15. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Goed dat je gebeld hebt mamameisje....en hopen dat ie over 3 weken niet ongesteld bent en de afspraak kunt annuleren ;)

16. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    mamameisje ik hoop ook voor jou dat je je afspraak kunt afzeggen!

En Mickey hoe gaat het? Ik hoop het zo voor je!

Kacheltje wanneer ga jij testen?

17. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @ jori Ik wilde eigenlijk dit weekend testen, had ultra gevoelige testen besteld bij zwanger en kids. Maar ze zijn schijnbaar kwijtgeraakt bij de post....Dus heb eigenlijk nog geen idee haha

18. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Kruidvat 2v5? :)

19. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mama meisje. .. wat goed dat je afspraak heb staan! Is dat in hetzelfde ziekenhuis? ? IUI en IVF worden bij ons wel vergoed, maar de onderzoeken vorig jaar niet. Kregen we na twee maanden opeens Nog rekening van de oude zorgverzekering.

Wij nu nachtje weg en heb geen test bij me... maar mijn gevoel zegt vooral Nee!! Dus misschien toch weer een langere cyclus??? Het is mij een raadsel. Mocht er morgen nog niets Zijn ga ik zondag denk testen. Maar dat durf ik eigenlijk ook niet goed omdat m'n gevoel niet positief is. En mijn gevoel het bij alle drie de zwangerschappen Juist had.
    Spanning dus, maar ook rust. ... we zienwel. .. we kunnen er toch niets aan veranderen.

Kacheltje spannend!! Heb jij een gevoel??

20. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @ jori Ja ik ben vanmiddag toch in de stad dus zal ff kijken. Ik had van die ultra gevoelige besteld en die wilde ik eerst doen maar helaas. ...Misschien dat ze vandaag nog komen maar heb er geen vertrouwen mee in. Volgens mijn app ben ik nu 4 dagen voor NOD maar als ik naar mijn ovulatietesten kijk denk ik 5 dagen voor NOD dus is nog wat vroeg voor 2v5. .

@ mickey....Wat goed dat je nog niet ongesteld bent! Vind het zo spannend voor je! Heb een heel goed gevoel bij jou !

@ hier Ik merk zelf dat ik er rustig onder ben ( en dat was ik steeds in de rondes dat ik zwanger was ) Vorige ronde was ik al lang aan het testen.
    Mijn gevoel zegt nee maar omdat ik zo rustig ben, heb ik twijfels

Deel Deze Pagina