Ik wil je heel veel sterkte wensen! Wat verschrikkelijk voor je... Hoelang was je zwanger ? Ik heb zelf een mk gehad toen ik 6 weken zwanger was. Bij de eerste druppel bloedverlies wist ik al dat het mis was. Ik heb toen ongeveer 4 dagen bloedverlies gehad en op de tweede dag verloor ik allemaal weefsel..achteraf bleek dit het vruchtje te zijn geweest. Ik heb toen wel een echo gehad om te kijken of alles weg was... Anders gewoon ff de verloskundige bellen ? Sterkte !
Oh dee-tje wat naar ik zou ook morgen even de vk bellen. Ik kan je verder geen advies geven, ik heb het nog nooit mee gemaakt. Sterkte meis en hopelijk kun je snel de kracht weer vinden verder te gaan. Hier over paar dagen nod, maar ii heb echt geen hoop. Na al die rondes niks zal hetnu ook niet gelukt zijn. Ik heb ook nul kwaaltjes, dus ja, mijn lichaam is toch wel erg duidelijk. Helaas is mijn man er in iddels wel beetje klaar mee, dus ik weet niet of ik nog lang van de partij blijf hier hij wil eigenlijk stoppen zodat we weer door kunnen gaan met zijn viertjes. Al die onzekerheid en teleurstelling bij mij wil hij niet meer. Ik moet het los laten, maar ja dat lukt gewoon niet. T is makkelijker gezegd dan gedaan. Zeker als om je heen de een na de ander zwanger blijkt van de derde of al bevallen is. En ik wil ook zo graag nog een kindje. Het voelt voor mij gewoon nog niet als compleet, hoe gelukkig ik ook ben met onze twee schatten. Ik zal jullie van de week op de hoogte houden. Ik denk dat ik woensdag of donderdag ongi moet worden, maar omdat mijn cyclys niet meer zo regelmatig is als vroeger (toen was het standaard 24 dagen!) kan het ook pas zaterdag komen.
Hey meiden, Ik heb even een beetje moeite gehad met alles verder uittypen vandaag. Erg veel gehuild. Beetje ongeloof en een leeg gevoel.. Bang voor hoe lang het hier na weer zal gaan duren, en ook bang dat dit nog een keer gaat gebeuren. Ik heb vanmorgen nog contact gehad met de vk. Zij gaf aan dat het idd een mk moet zijn. Ik moest haar op de hoogte houden, bij te veel bloedverlies of kramp bellen. Ze heeft me later terug gebeld om te horen hoe het gaat. Ik word morgen weer gebeld. Van de week moet ik een echo inderdaad, om te kijken of alles schoon is. Verder een gesprekje om even te praten over het verloop, mijn gevoel etc. @Kacheltje, ik was ergens tussen de 4 en 5 weken zwanger. Nog pril dus. Ik ben nog geen weefsel verloren, alleen maar veeel bloed. Vk zegt dat ze wel verwacht dat ik nog wat weefsel moet gaan verliezen. Kan ook anders zijn maar ze denkt het wel normaal gesproken. Bah wat naar dit. Ik wil zo graag weer zwanger zijn en, dat dit allemaal een nare droom blijkt. Hoop dat mijn lijf snel weer hersteld is en mijn cyclus weer op gang, incl eisprong, en dat het niet te lang op zich laat wachten. Maar voor nu eerst maar even wachten tot het bloeden klaar is. @derde, wat vervelend zeg. Lijkt me ook heel moeilijk als je al zo een tijd bezig bent en zo een grote wens hebt voor nog een kindje, dat je dit dan nu inene los zou moeten laten. Ik zou toch proberen aan mijn man uit te leggen dat dat niet zo makkelijk werkt. Ik begrijp dat hij het moeilijk vind om jou zo te zien struggelen met het zwanger worden en de teleurstellingen maar het lijkt me nog pijnlijker voor jou als je wens nu helemaal ten niet wordt gedaan. Hoop dat alles als nog goed voor je uitpakt! Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes vol steun. Hoop dat ik me snel weer een beetje beter voel en de huilbuien stoppen zo dat ik het een plekje kan geven.
@dee-tje wat verschrikkelijk! Ik weet hoe het voelt, maar bij mij bleef het zitten, dus kwam niet vanzelf op gang. Het wordt nu een heftige menstruatie met stolseltjes en kan langer aanhouden. Dikke knuffel meid, ik vind het zo rot voor je. Nu zal je er nooit meer hetzelfde in staan.
@ Dee-tje, ik heb rond dezelfde termijn een mk gehad en mijn mk begon op maandag en op woensdag middag verloor ik echt een klompje weefsel. Ik heb precies een week na t eerste bloed een echo gehad. Toen was te zien dat er nog wat 'prut' zat maar dat mn baarmoeder er al weer keurig uit zag. Ik heb uiteindelijk ruim anderhalve week gevloeid maar mn cyclus was direct weer op orde. Ik hoop voor jou dat je lichamelijk net zo snel weer hersteld als ik! Een hele dikke knuffel voor jou! en denk maar even lekker egoistisch alleen aan jezelf, dat heb je wel even nodig!
Ik was ook snel hersteld, ik had precies 4 weken na mijn mk weer een positieve test in handen. Dit hoop ik voor jou ook!
Blaadje pfffff Jeetje zeg, daar krijg je ook de balen van. Ik had wel een positief maar mij ei was een week later. Ik hoop dat dat bij jou ook het geval is. Maar dat wachten is zo verschrikkelijk, zeker als er geen ongi is en geen positieve test... Sterkte meid
NOD lijst Blaadje: xx jaar, 2e kindje - NOD 1 maart - ronde 5 Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - NOD ?? April - ronde 6 (*maart ronde 0) Derde: xx jaar, 3e kindje - NOD 4 maart- ronde 8 Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 maart - ronde 11 (12 na stoppen pil) Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 11 maart - ronde 0 Kacheltje: xx jaar, kindje -NOD - ronde xx Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 9 maart - ronde 11 Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 maart -ronde 10 Meijtje: 29 jaar, 2e kindje - NOD 1 april? -ronde 10 (of weer ronde 0) Dee-tje dikke knuffel
Ohh Meijtje... Ik ben 26jaar. Ik heb al 1 zoon en we willen voor ons tweede kindje gaan. Ik heb nog geen idee wat mijn NOD is omdat mijn cyclus nog heel onregelmatig is. Als het aan mijn man ligt beginnen we direct aan een tweede. Ik wil nog even wachten omdat onze zoon nog niet zo oud is. Wel vind ik het zelf ook wel fijn als ze niet veel schelen qua leeftijd. Maar ik lees graag mee en zal jullie op de hoogte houden.
Irritant he...die witte testen en ook geen ongi. Die onduidelijkheid & onzekerheid is verschrikkelijk! Sterkte blaadje
Dankjewel meiden, het is inderdaad zo frustrerend dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Als ik dan toch niet zwanger ben dan wil ik het liefst zsm ongesteld worden dan kunnen we tenminste verder.
Zo, nou daar ben ik weer! Een nachtje (onrustig) geslapen.. Veel gedroomd en lopen malen. Hmmpf.. Ik hoop ook dat mijn cyclus net zo snel weer op gang is als die van jullie @Blaadje @kacheltje. En natuurlijk helemaal dat ik weer snel een nieuwe zwschap mag krijgen. En dit keer een blijvertje dan. Want dat is nu wel een angst. Iets waar je eerst niet echt bij stil staat, wel dat het kan gebeuren, maar toch hoop je of denk je stiekem dat het jou niet gebeurt. En dan gebeurt het, toch.. Moet weer even leren vertrouwen in mijn lichaam te krijgen en me beseffen dat dit een volgende x niet weer per se hoeft te gebeuren. Maar dat onzekere gevoel zal wel blijven, ook bij een volgende keer zwanger. @Blaadje, Bah! Vervelend die onzekerheid. Natuurlijk hoop ik voor jou dat het wegblijven van je ongi een leuke reden heeft. En anders is het inderdaad maar fijn als het snel doorbreekt zodat je weer verder kunt. Ik pas overigens nog even de nodlijst aan, alles klopt behalve dan dat dit nu ronde 5 wordt.
NOD lijst Blaadje: xx jaar, 2e kindje - NOD 1 maart - ronde 5 Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - NOD ?? April - ronde 5 (*maart ronde 0) Derde: xx jaar, 3e kindje - NOD 4 maart- ronde 8 Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 maart - ronde 11 (12 na stoppen pil) Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 11 maart - ronde 0 Kacheltje: xx jaar, kindje -NOD - ronde xx Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 9 maart - ronde 11 Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 maart -ronde 10 Meijtje: 29 jaar, 2e kindje - NOD 1 april? -ronde 10 (of weer ronde 0)
@blaadje, blegh wat vervelend, hoop dan ook dat je ongi dan maar snel door zet. Dee-tje, kan me voorstellen dat je een slechte nacht hebt gehad. Ik hoop ook voor je dat je snel weer zwanger bent. Hier van orgen toch maar testje gewaagd. Omowit natuurlijk. Wist ik eigenlijk wel, maar heb er nog een zooitje liggen. Ben nog niet ongi, maar heb wel al de krampen en verder geen kwaaltjes die op een zwangerschap zouden wijzen. Blegh..... Gister goed gesprek gehad met mijn man. Hij staat echt op het punt om te stoppen. Ik heb nu gezegd dat ik er niet meer te veel over zal zeuren etc en dat ik verder mijn eisprong niet meer zal aankondigen. Hopelijk ga ik me nu het voorjaar begint ook wat happyer voelen. Ik wil het dus echt gaan proberen los te katen. Ben al vanaf vorig jaar zomer zo bezig met het zwanger worden, het frustreert me echt dat het niet lukt, ben al maanden niet te genieten. Er bestaat dus een grote kans dat ik me ook van het forum ga verwijderen. Anders lukt het niet, ik hoop dat ik het volhou. Ik zal nog wel even laten weten wanneer ik echt op rood mag.
@ Derde: heel begrijpelijk dat je wat afstand gaat nemen. Heb me dat na vorige ronde ook bedacht. Ik hoop dat het loslaten het beoogde effect gaat hebben. En moest je toch zwanger geraken laat je het dan wel nog even weten . Ik krijg altijd weer nieuwe hoop en moed van mensen die na lange tijd toch zwanger bleken .
NOD lijst Blaadje: xx jaar, 2e kindje - NOD 1 maart - ronde 5 Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - NOD ?? April - ronde 5 (*maart ronde 0) Derde: xx jaar, 3e kindje - NOD 4 maart- ronde 8 Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 maart - ronde 11 (12 na stoppen pil) Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 11 maart - ronde 0 Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje -NOD - ronde 0 Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 9 maart - ronde 11 Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 maart -ronde 10 Meijtje: 29 jaar, 2e kindje - NOD 1 april? -ronde 10 (of weer ronde 0)
@ blaadje ik hoop dat je gauw een posi test mag hebben of je ongi komt! @ derde je moet doen waar je je goed bij voelt. Als het goed voelt om afstand te nemen moet je dat gewoon doen! Ik hoop ook voor jou dat je gauw zwanger mag worden! Dikke knuffel voor jullie beiden! Wij hebben zelf gisteren afgesproken dat het pakje condooms wat we nu hebben de laatste is. Als deze leeg is wordt er geen nieuwe gekocht!
@kacheltje, leuk, was mijn gedachte ook, kleine meid was 7 maanden toen we voor de 2e gingen. Nu is ze 17 maanden. 2 miskramen verder. Soms loop het leven raar. @dee-tje ik had het ook, het... nu is het niet meer... was zo hard binnen gekomen. Hopelijk slaap je nu wat rustiger vannacht en pak je snel je cyclus op. Het zal echt heel wat voeten in de aarde hebben bij een volgende zwangerschap. Ik vond het moeilijk te genieten en het ging weer mis. Je bent nu wel vruchtbaarder dan normaal, dus meer kans dat het gelijk weer raak is hoop het zo voor je. @derde dikke knuffel. Jij bent ook al zo lang bezig en ik snap dat je er depri van wordt. Je wil het zo graag, dat maakt jouw beeld van een gezin compleet. Ik snap dat je afstand doe en niet te vaak hier rond kijkt. Je moet doen, wat jouw gevoel zegt. Wat ik hier vaker zeg is dat jouw werkelijke leven boven een digitaal leven gaat. En als dat niet met elkaar samen gaat, dan trek je uit de digitale de stekker. Want het werkelijke leven is belangrijker. Wij zijn mei/ juni een jaar bezig. Een jaar vol verdriet. Ik put energie uit dit forum, lees mee reageer hier en daar en steun mensen graag. Zo vergeet ik mijn eigen ding. Ik kan er elk uur op zitten en zo een week niet kijken. Ik doe het echt naar behoefte en als je zoiets hebt dat je door zo er teveel mee bezig bent en er meer negatieve energie dan positieve energie uit put, zal je voor jezelf en je gezin moeten kiezen. En anders lees je af en toe mee. Ook goed. Jij blijft 1 van onze groep wat je ook besluit te doen. Dikke knuf meid!
@jori spannend... Weet nog goed dat mn bij de eerste mijn strip op was en ik na mn stopweek weer moest beginnen. Ik keek er naar toen mijn man de slaapkamer binnen liep en die zei 'leg ze maar weer in de la' smelt... Heerlijk en voor de 2e ... Manlief, ben die fietsbanden er om heen echt zat... Ik dan doe je het niet... Manlief met brede glimlach, lekker mag ik je weer een buik vol benen geven. Haha. Was minder romantisch maar net zo effectief